AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Del Skrevet 3. april 2020 Har android. Liker denne siden, men skulle gjerne hatt den som app. Finner ikke app som jeg liker. Noen som kan hjelpe meg. Må være lett oversiktlig, med helligdager og ukenr. Sånn som denne siden https://www.norskkalender.no Anonymkode: 4bd62...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbehave Skrevet 3. april 2020 #2 Del Skrevet 3. april 2020 Standardkalenderen på min telefon er super og viser norske røddager osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Del Skrevet 4. april 2020 8 timer siden, Missbehave skrev: Standardkalenderen på min telefon er super og viser norske røddager osv. Men viser den så oversiktlig som linken min over? Min kalender på tlf er ubrukelig til det jeg ønsker som er å få en kjapp ovesikt Anonymkode: 4bd62...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbehave Skrevet 4. april 2020 #4 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg kan velge mellom år, måned, uke og dag på min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Del Skrevet 5. april 2020 Jeg kan ikke se at jeg har noe tilsvarende? Har din ukesnr? Jeg må ha ukesnr. Skulle så ønske at norskkaleder.no hadde en app. Anonymkode: 4bd62...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5. april 2020 #6 Del Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke se at jeg har noe tilsvarende? Har din ukesnr? Jeg må ha ukesnr. Skulle så ønske at norskkaleder.no hadde en app. Anonymkode: 4bd62...3bd Ukenr er jo til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #7 Del Skrevet 5. april 2020 7 timer siden, tdm900 skrev: Ukenr er jo til venstre Så det nå på mnd oversikten. Takk 😊 Ser den ikke på årsoversikten, bare på mnd oversikt? Mulig jeg ser litt for dårlig. Hva heter denne appen? Jeg ønsker årsoversikt med ukenr og helligdager. Anonymkode: 4bd62...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbehave Skrevet 5. april 2020 #8 Del Skrevet 5. april 2020 Mulig et finnes en innstilling for å vise ukenummer på årsoversikt, men har ikke sjekket etter fordi jeg ikke har hatt behov for det. Appen heter bare kalender, standard-app på Huawei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #9 Del Skrevet 5. april 2020 Jeg liker Google-kalenderappen. Det er ukenummer og jeg kan se de første bokstavene i avtalen på månedsvisning Anonymkode: 04b8f...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #10 Del Skrevet 6. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Google-kalenderappen. Det er ukenummer og jeg kan se de første bokstavene i avtalen på månedsvisning Anonymkode: 04b8f...823 Jeg har google-kalenderappen nå og bruker den også via outlook avtaler på jobb, men jeg ønsker en ren kaleder oversikt uten avtaler som norskkalender.no gir meg. Skulle bare ønske den fantes som app så jeg slapp å søke opp 😊 Anonymkode: 4bd62...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå