AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Sist uke gikk antall Corona tester ned 38 prosent i snitt Norge. https://www.aftenposten.no/norge/i/Op9kr1/test-flest-mulig-var-budskapet-naa-gaar-koronatestingen-ned-i-norge Utrolig dårlig. Det er viktig å teste mange! Anonymkode: 82294...282
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Er det derfor det har vert lavere smittet tall denne uken? Anonymkode: a5171...be8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Vi tjener nok ikke så mye på massetesting, hva skulle vi bruke den informasjonen til? Vi har uansett en formening om hvilken fase vi er i Anonymkode: 5eda5...e8b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Det er ikke bare lærere som ikke ønsker at det åpner før smitten er under kontroll. Bare så det er sagt. Det er også foreldre som ikke ønsker Svenske tilstander. Årsaken til at skolene ble stengt er i aller høyeste grad like aktuell i dag. Det viktigste bør være at man får på plass et system som fanger opp de sårbare elevene og de utsatte. Alle skoler i samråd med barnevernet og PPT burde ha en ressursgruppe som holder dialog med barn og foreldre som det virker begynner å slite. Anonymkode: 83bc0...379
Sokkar Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Har ikkje fått med meg at fleire skal testes.. Så hadde jeg blitt dårlig, hadde jeg ikke kontaktet noen for å bli testet. Det jeg synes er ekkelt, er alle de som kontakter legen fordi de er så dårlige at de er bekymret, men som ikke får komme inn på sykehuset. Motivasjonsfaktor for meg for ikke å bli syk 😎
Anbefalte innlegg