Gå til innhold

Prøvde å bestille fra Burger King

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så blir jeg videreført til noen andre leverandører, hvorav den enes side ikke funker, og de andre tre kun tar henting. Hva faen er dette? Jeg trodde BK leverte selv, men tydeligvis ikke. Jeg var sugen på en Whopper, og den nærmeste som er åpen for bisniss er langt faenivold. 

Blæ. Da blir det makaroni i dag også. 

Anonymkode: b1432...c23

AnonymBruker
Skrevet

OK

Anonymkode: 79982...6b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

BK leverer ikke.

Anonymkode: 8e1f2...ba1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du fått det for deg at de leverer? 

Anonymkode: 663e8...c91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle de koselige svarene. 

Da jeg klikket inn og valgte å få det levert trakk jeg den konklusjonen, enkelt og greit. 

Uansett blir ikke dette aktuelt for meg da Foodora, den eneste av dem som faktisk leverer, ikke kan levere til min adresse (til tross for at de holder til bare noen få kvartaler unna meg). 

Blir visst nødt til å dra opp selv, så da spør jeg, siden jeg fikk så mange hyggelige svar som fikk meg i perlehumør, vet noen her om BK på Majorstuen fortsatt er åpen? Er ikke så hypp på å dra dit bare for å bli møtt med stengte dører. :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg klikket inn og valgte å få det levert trakk jeg den konklusjonen, enkelt og greit. 

Uansett blir ikke dette aktuelt for meg da Foodora, den eneste av dem som faktisk leverer, ikke kan levere til min adresse (til tross for at de holder til bare noen få kvartaler unna meg). 

Blir visst nødt til å dra opp selv, så da spør jeg, siden jeg fikk så mange hyggelige svar som fikk meg i perlehumør, vet noen her om BK på Majorstuen fortsatt er åpen? Er ikke så hypp på å dra dit bare for å bli møtt med stengte dører. :)

På Facebook står det at nettsidene er oppdatert.

På nettsidene står det 12-19 mandag til fredag.

Da anser jeg det som lite sannsynlig at det var åpent 2.00 natt til mandag.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, applestories skrev:

På Facebook står det at nettsidene er oppdatert.

På nettsidene står det 12-19 mandag til fredag.

Da anser jeg det som lite sannsynlig at det var åpent 2.00 natt til mandag.

Hehe, ja jeg satt ikke her i natt og trodde noen skulle være åpne da. :P

Jeg kikket på åpningstidene jeg fikk opp da jeg googlet dem, og der sto det at åpningstider kunne variere mht viruset, så hadde ikke lyst til å ta sjansen på å dra til et sted i 12-tiden, f.eks, bare for å se at de har gått i hi. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var helt ok hyggelige svar. Ingenting å være spydig for. 

Anonymkode: 54d9e...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...