Gå til innhold

Hvor lenge ventet du med samleie etter konisering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står 6 uker i det skrivet jeg fikk med meg, men leser at folk ventet i alt fra 2 uker til 4 uker osv. Skjønner ikke helt hvorfor sykehusene kommer med ulike anbefalinger? 

Anonymkode: 4bf43...c9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaringer? :) Har gått 5 uker siden så lurer på om det er trygt nå.

Skrevet

Jeg var konsiert på mandag. Den ene gynekologen sa 4 uker. Den som opererte meg, sa 10 dager. 
Blør ikke og vil regne med at det er trygt en gang ut i neste uke.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, FluffyChix skrev:

Jeg var konsiert på mandag. Den ene gynekologen sa 4 uker. Den som opererte meg, sa 10 dager. 
Blør ikke og vil regne med at det er trygt en gang ut i neste uke.

Så rart at jeg fikk beskjed om 6 uker da? Skjønner ikke hvorfor man får så ulike beskjeder!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at jeg fikk beskjed om 6 uker da? Skjønner ikke hvorfor man får så ulike beskjeder!

Ikke jeg heller. 
Jeg googlet det, og den generelle konsensus ser ut til å være +/- to uker. Kortere tid hvis du ikke har blødd, lengre tid om du har blødd. Også at man skal huske på at det er en sårflate og kan blø under eller etter hvis det ikke får gro.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, FluffyChix skrev:

Ikke jeg heller. 
Jeg googlet det, og den generelle konsensus ser ut til å være +/- to uker. Kortere tid hvis du ikke har blødd, lengre tid om du har blødd. Også at man skal huske på at det er en sårflate og kan blø under eller etter hvis det ikke får gro.

Hmm jeg blødde faktisk i over tre uker. Og så fikk jeg mensen så litt usikker på om det var etter koniseringen eller mensen nå mot slutten. Men skulle jo tro at det var trygt nå da.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet til jeg sluttet å blø, etter vel 2 uker. 

Anonymkode: ad4ab...17c

AnonymBruker
Skrevet

Ventet til jeg sluttet å blø, og en uke til, men det var mer fordi jeg følte meg litt ukomfortabel med hele greia, og ville være supersikker. Blødde i litt over to uker. Du er nok trygg hvis du har sluttet å blø. Det sa i hvert fall min gynekolog.

Anonymkode: 8c92b...790

AnonymBruker
Skrevet

Ventet 5 uker. Fikk beskjed om 6.

Anonymkode: 79346...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...