Gå til innhold

Hva er det med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest L@dy in red
Skrevet

Med dette innlegget så vil jeg ikke annet enn å få ut litt frustrasjon og litt selvmedlidenhet. Sitter og kjeder meg og føler meg ensom. Og syntes at det er litt synd på meg selv. :oops: :roll:

:-x Huf... forstår ikke helt hva som går av meg for tiden. Jeg er alene mor til to flotte barn. Det er to aktive unger, så jeg har nok å henge fingrene i om dagene. Jeg har avlastning hver tredje helg. Noe jeg ser frem til hver gang. Men det er bare det at når helgen er der, så klarer jeg ikke å kose meg.

Har lite nettverk rundt meg og noen få venner. De vennene jeg har, har aldri tid til å gjøre noe sammen når jeg har tid, men når jeg ikke får barnavakt, da er det ikke måte på hva de finner på. :evil:

Ikke forde jeg er misunnelig, men når situasjonen stadig gjentar seg, blir jeg fryktelig lei. Jeg føler meg forferdelig ensom.

Jeg prøver så godt jeg kan, rydder, drar på sykkeltur, gå turer o.l. Problemet er at når jeg skal komme meg ut og finne på noe, så må jeg alltid gjøre det alene. Savner noen å gjøre ting sammen med. Skal jeg f.eks. på kino, så må jeg gjøre det alene. osv. :(

Gruer meg til sommerferien for da går vi mye oppi hverandre, og blir fort trøtt og lei. Lever på sosialen sine satser, så det begrenser seg hva vi kan finne på også da. Jeg opplever at det kan bli tøft om sommeren, med b.la. lange dager osv.

Jeg bor i en helt annen by enn familien og faren til barna, så det begrenser seg nok endel.

Ungene skal være vekke først en 10 dager til faren; :sur::grine: Jeg gruer meg virkelig og hvordan skal jeg klare å komme over disse dagene?

I senere på sommeren er det snakke om at de skal være vække i en uke til: Vet ikke om jeg rett og slett holder ut.

Trasig å ha det på denne måten, gørr kjedelig og som verre enn verst. :-x :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegg noe i god tid i forveien med vennene dine, inviter dem hjem til deg og still krav om de fremdeles skulker unna.

Det er heller ikke usunt å trene litt på å ha voksentid alene. Gå tur, les bok, bad, sov lenge osvDet er når man savner noen man koser seg enda mer når de kommer hjem igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...