AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #21 Skrevet 3. april 2020 7 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Vasker du ikke barnet ved tissebleie? det gjør ikke jeg. Vasker morgen og kveld, men ikke etter tissebleie midt på dagen. Anonymkode: 8172d...d16 1
teknosilje Skrevet 3. april 2020 #22 Skrevet 3. april 2020 2 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Virker bare fryktelig knotete 😛 Neida, det går så fint at 😁 Kan selvfølgelig ikke skifte 💩-bleie om det er flytende, men går veldig fint hvis det er typ "voksen"💩 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #23 Skrevet 3. april 2020 Mye bedre med up and go. Og hvis vi var feks i utelek med dress el regntøy hadde jeg alltid tape bleier også tilgjengelig. Rev av up and go og tok på tape bleie. For å slippe å ta av tøy og støvler. ( selvfølgelig tisse bleie da) Anonymkode: be213...e64 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #24 Skrevet 3. april 2020 Jeg har ikke hatt nytte av disse bleiene. Joda, det er enkelt å trekke dem på. Men det hjelper ikke når bleia presser bæsj langt oppover ryggen. Ble et lite helvete for oss hver gang ungen hadde bæsja. Så vi gikk tilbake til teipbleier for mer "kontroll". Anonymkode: 846d2...3e4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #25 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns du ikke de er vanskeligere å ta av når ungen har bæsja? Anonymkode: 118ee...cda River de opp på sidene, ingen problem. Synes de sitter bedre på barna. Enklere å ta på, like enkle å ta av. Ved bæsj ligger barnet når jeg tar av bleia og vasker, men kan godt stå når vi tar på bleia Mange små er for utålmodige til å ligge stille lenge Synes forresten up and go bleiene er mer stretchy enn teipbleiene.. og mindre saggete i rumpa. Anonymkode: f7dc6...a37 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #26 Skrevet 3. april 2020 Her har alle tre ungene gått over til up and go når de har vært rundt 6 mnd. Kan ikke fordra teipbleier 😂 Anonymkode: 47d7b...3ce
Sokkar Skrevet 3. april 2020 #27 Skrevet 3. april 2020 De holder mye dårligere på tiss, men det er jo en fordel når barn skal bli bevisst på at de tisser i bleien og skal slutte? Synes elles det var lettere med tapebleier, for da kunne eg skifte bleier uten å ta av alle klærne. 1
solmåneogstjerner Skrevet 3. april 2020 #28 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, Mrs Robinson skrev: Virker bare fryktelig knotete 😛 Det er ikke det 😊
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #29 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: men da faller jo hele poenget med disse bleiene bort. Det er praktisk å dra de av og på når de står, men hvis de uansett må ligge er man jo like langt... Anonymkode: 8172d...d16 Det er jo ikke mange bæsjebleier her i hus, flest tissebleier. Anonymkode: fd296...f79
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #30 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: men da faller jo hele poenget med disse bleiene bort. Det er praktisk å dra de av og på når de står, men hvis de uansett må ligge er man jo like langt... Anonymkode: 8172d...d16 Hvordan faller poenget bort når de kun må legges ned ved skift av bæsjebleie? Min har null tålmodighet til å ligge noe særlig. Da er det mye lettere å bare rive av sidene mens han står og så dra på en ny ved alle skift som ikke er bæsj. Slipper å styre med at teipen skal sitte stramt nok og riktig mens han turner rundt. Min bæsjer en gang om dagen og da må jeg jobbe for at han skal ligge stille de sekundene det tar å vaske på akkurat den bleieskiften. Alle andre skift er myyye lettere med buksebleier her hvert fall. Hver sin smak sier nå jeg 🤷♀️ Anonymkode: 6d455...489
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #31 Skrevet 3. april 2020 Jeg brukte de mye på mine for det var de eneste bleiene som ikke det ble lekkasje ved låret. Anonymkode: d680c...bd4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #32 Skrevet 3. april 2020 Her fikk vi ungen til å bøye seg fram med rumpa i været hvis det var bæsjebleie. Full tilgang til vask og enkelt å få av bleia. Anonymkode: 4c07e...803
Lady La-Laa Skrevet 3. april 2020 #33 Skrevet 3. april 2020 Synes de er praktiske og mye lettere å sette på de gangene ungen er lite samarbeidsvillig og sprellete! Har derfor alltid buksebleier i stellebagen! Skifter også bleie i mørket på natten og da er det mye lettere med buksebleie enn å få teipet på vanlig bleie rett, synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå