AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Visste ikke hvilken underkategori jeg skulle legge inn innlegget, men regnet med at det var her:) lurer på om noen har peil på drømmebetydninger ettersom at jeg har svært spesielle og tydlige drømmer for tida (dette er noe jeg vanligvis ikke har) vil også nevne at jeg dater en fyr og vi liker hverandre veldig godt, men har mye vi også må jobbe med hvis det skulle være noe betydning. Han dukker stadig opp i drømmene. drøm 1: jeg sitter i tre forskjellige begravelser, til tre forksjellige venner. Alle er unge og har tydligvis død i en ulykke. drøm 2: han jeg dater prøver å holde meg fanget, og jeg skjønner at han skal skade meg. Jeg klarer å komme meg ut derifra og få hjelp uten å ha blitt skadet. drøm 3: jeg sitter med en baby på fanget (rundt 5-12 mnd) og han jeg dater er faren. Han viser mye kjærlighet for barnet og ser ut som han er verdens stolteste pappa. Har også flere ganger drømt om at jeg er gravid, selvom jeg vet jeg ikke er det. Håper noen kan gi noen svar, regner jo med at det er noe i underbevisstheten min, og syntes det er merkelig at jeg skal drømme alt dette på en uke... Anonymkode: 589dc...b97
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke hvilken underkategori jeg skulle legge inn innlegget, men regnet med at det var her:) lurer på om noen har peil på drømmebetydninger ettersom at jeg har svært spesielle og tydlige drømmer for tida (dette er noe jeg vanligvis ikke har) vil også nevne at jeg dater en fyr og vi liker hverandre veldig godt, men har mye vi også må jobbe med hvis det skulle være noe betydning. Han dukker stadig opp i drømmene. drøm 1: jeg sitter i tre forskjellige begravelser, til tre forksjellige venner. Alle er unge og har tydligvis død i en ulykke. drøm 2: han jeg dater prøver å holde meg fanget, og jeg skjønner at han skal skade meg. Jeg klarer å komme meg ut derifra og få hjelp uten å ha blitt skadet. drøm 3: jeg sitter med en baby på fanget (rundt 5-12 mnd) og han jeg dater er faren. Han viser mye kjærlighet for barnet og ser ut som han er verdens stolteste pappa. Har også flere ganger drømt om at jeg er gravid, selvom jeg vet jeg ikke er det. Håper noen kan gi noen svar, regner jo med at det er noe i underbevisstheten min, og syntes det er merkelig at jeg skal drømme alt dette på en uke... Anonymkode: 589dc...b97 Det er nok du selv som er nærmest til å tyde dette. Det er du som vet hva som har hendt, hva du har tenkt på, tv/film du har sett, samtaler osv den siste tida. Så krydrer hjernen med litt løst og fast. Når du dater noen er det vel ikke så rart at du tenker på ham og dermed drømmer om ham. Jeg har drømt forferdelig mye rart i åras løp, f eks vold og drap i samband med nær familie - som jeg er veldig glad i og virkelig ikke er redd for eller ønsker å være voldelig mot. Jeg har drømt om graviditet og barn, ville dyr, drukning, kjærlighet til i virkeligheten helt usannsynlige menn. Det betyr ikke noe mer enn at hjernen sorterer seg litt og at tanker på likt og ulikt surrer seg ut. Anonymkode: 2e652...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå