AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Hva er detaljene i de sakene? Akkuratt lest litt om de, og det står det er de verste i Norges historie, og at folk blir kvalme. Jeg tåler mye, så lurer på hva detaljene er. Og er Nes og alvdal saken, samme folka? Vet noen hvordan det går med barna i dag? ❤️ Anonymkode: 1e2af...70c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Det er skrevet flere bøker om Alvdalssaken. Hva mener du med detaljer? Høres litt grafsende ekkel ut, men mulig jeg misforstår deg. Anonymkode: 8e061...759 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er skrevet flere bøker om Alvdalssaken. Hva mener du med detaljer? Høres litt grafsende ekkel ut, men mulig jeg misforstår deg. Anonymkode: 8e061...759 Hva er de grove detaljene alle snakker om, men dropper å skrive? Leser bare ordene overgrip og vold. Hva skjedde? Jeg er 2 barns mor og får helt vondt i hjertet av å lese om det. Trodde ingen mor kunne gjøre noe slikt. Barna betyr høyere enn alt. Hos hun virket det som menn kom og gikk, og barna kun var gjenstander😭 Anonymkode: 1e2af...70c
Neutral90 Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Anbefaler NRK podcastserien om Alvdal saken, veldig godt belyst 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 Bøkene om Alvdal-saken er gode. Tror den første heter Mammas svik. Anonymkode: 887fb...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå