monja Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Tenker på å bestille sommerhus for et par uker neste sommer. Hvilket selskap bør jeg bestille gjennom?
Gjest `gjest Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Vi har leid feriehus i Danmark 4 år på rad, og vi har brukt Novasol og Dancenter. Meget fornøyd med begge to. Vi har vært 2 til 3 familier og har leid hus m/svømmebasseng alle gangene og det har vært helt topp både for unger og voksne.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 (Henger meg med dere jeg, monja! Tror du ikke at malou's apartments kunne vært noe for oss! )
maiia Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Vi har leid hus gjennom Sol&Strand to år på rad og har vært veldig fornøyd begge gangene. Vi har planer om å leie samme hus som første gang til neste sommer.
Gjest solstrand Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Jeg gjør dette for første gang nå. I helga reiser jeg nedover for en uke på et Sol og Strand-feriehus! Håper det blir vellykket.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå