AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #41 Skrevet 3. april 2020 3 timer siden, Jdz skrev: Det er ikke første gang fra Henriette Lien. Hun har kommet med mye konspirasjonsteoretisk oppgulp... Ho skulle prøvd å bo et år i Nord-Korea et år. Da hadde hun forstått hva frihetsberøvelse var. Anonymkode: 630b8...4b1 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #42 Skrevet 3. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun sier at man må være åpen for flere sannheter, men det er jo bare en sannhet og flere teorier. Hva sannheten er vet vi ikke enda. Anonymkode: 2caba...272 Nettopp. Det finnes ikke flere sannheter. Det finnes en. Som du sier, den vet vi ikke enda. Anonymkode: 630b8...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #43 Skrevet 3. april 2020 Selv om jeg ikke er enig med de som konspirerer rundt 5G, så må jeg si at hun er hvertfall en av de med hodet på rett plass. Hun har ikke låst seg på en oppfatning slik flere av dere påstår. Tvert imot. Trenden hun beskriver med drittkommentarer mot de som mener noe annerledes er jo svært tydelig i medier. Særlig her på KG. Anonymkode: 13b1f...9a0 4
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #44 Skrevet 3. april 2020 All respekt for henne som menneske og utøver av sitt yrke (skuespiller) forsvant nå, gitt! 7
Frøkensina Skrevet 3. april 2020 #45 Skrevet 3. april 2020 (endret) 4 timer siden, parmanoia skrev: Kjempebra! Han kommer til kjernen i alt sammen. Det stemmer ikke at vi ikke har en offentlig debatt hvor både myndighetene og andre får kritikk, det pågår hele tiden. Men folk må argumentere for seg med fakta og ikke konspiratoriske ideer. Hun verner (eller vegrer vil jeg si) seg selv fra kunnskap og folk reagerer på manglende fakta i det hun sier, da blir det bare vas og tøv hun kommer med. Endret 3. april 2020 av Frøkensina Vegrer ikke verger 21
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #46 Skrevet 3. april 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om jeg ikke er enig med de som konspirerer rundt 5G, så må jeg si at hun er hvertfall en av de med hodet på rett plass. Hun har ikke låst seg på en oppfatning slik flere av dere påstår. Tvert imot. Trenden hun beskriver med drittkommentarer mot de som mener noe annerledes er jo svært tydelig i medier. Særlig her på KG. Anonymkode: 13b1f...9a0 tja, si det. hun virker på meg veldig fastlåst og lite åpen for andre tanker (og ikke minst fakta) enn sine egne tanker og "egne fakta" drittkommentarer er uansett en uting, men hun har da jammen fått mye saklig godt begrunnet motbør også. Faktisk.no, tjomlid og div kommetarer i kommentarfeltene. Det å gjøre seg til et offer som hun prøver på er ikke noe godt tegn. Anonymkode: a7371...ccd 12
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2020 #47 Skrevet 3. april 2020 29 minutter siden, Jerry Lee skrev: All respekt for henne som menneske og utøver av sitt yrke (skuespiller) forsvant nå, gitt! Signerer.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #48 Skrevet 3. april 2020 6 minutter siden, Frøkensina said: Kjempebra! Han kommer til kjernen i alt sammen. Det stemmer ikke at vi ikke har en offentlig debatt hvor både myndighetene og andre får kritikk, det pågår hele tiden. Men folk må argumentere for seg med fakta og ikke konspiratoriske ideer. Hun verner (eller verger vil jeg si) seg selv fra kunnskap og folk reagerer på manglende fakta i det hun sier, da blir det bare vas og tøv hun kommer med. Tjomlid er jo verden mest useriøse person på alle områder. Kun fake spill fra hans side. Anonymkode: 13b1f...9a0 4
parmanoia Skrevet 3. april 2020 #49 Skrevet 3. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tjomlid er jo verden mest useriøse person på alle områder. Kun fake spill fra hans side. Anonymkode: 13b1f...9a0 Eh, nei. Tvert imot. 12
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #50 Skrevet 3. april 2020 Min tro hva broren Svein mener om dette? Anonymkode: 48015...d51 7
Frøkensina Skrevet 3. april 2020 #51 Skrevet 3. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tjomlid er jo verden mest useriøse person på alle områder. Kun fake spill fra hans side. Anonymkode: 13b1f...9a0 Jeg kjenner ikke han fra før, men alt han sa var fornuftig og jeg synes han var god til å analysere innlegget hennes. Han kom med argumenter som han kunne underbygge, det er jo nettopp motsetningen her. 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #52 Skrevet 3. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om jeg ikke er enig med de som konspirerer rundt 5G, så må jeg si at hun er hvertfall en av de med hodet på rett plass. Hun har ikke låst seg på en oppfatning slik flere av dere påstår. Tvert imot. Trenden hun beskriver med drittkommentarer mot de som mener noe annerledes er jo svært tydelig i medier. Særlig her på KG. Anonymkode: 13b1f...9a0 Ja, det er mange som er enige i det at man må ha til for flere meninger. Men hun har jo ikke hodet på rett plass når hun fremmer teoriene til denne Santelmann. Anonymkode: b4410...628 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #53 Skrevet 3. april 2020 Alltid de samme kvinnene som kommer med disse tingene. Vært kjendis og har forsvunnet fra rampelyset, og må holde seg aktuelle. Har ikke hatt en spesifikk "kompetanse" og vil gjerne ha noe å komme med. Litt for god økonomi og litt for mye å drive med etter at barna ble større. De har akkurat samme gjengen i USA, forstadsmødre i California som går i bresjen mot vaksiner. Anonymkode: 3af14...37e 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #54 Skrevet 3. april 2020 Jeg er faktisk enig med henne, så hva er problemet? Er det bare en side av meninger som får lov å komme fram i lyset og alle på den andre siden må gjemme seg og kan ikke en gang åpne munnen for å snakke? Er man intelektuell, så er man også åpen nok til ta en respektfull diskusjon med en som mener noe helt annet. Og da bør man heller ikke bare kaste "konspirasjon" i ansiktet på motparten, men være lyttende. Anonymkode: d0c3a...ff8 4
Limbo 2014 Skrevet 3. april 2020 #55 Skrevet 3. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er faktisk enig med henne, så hva er problemet? Er det bare en side av meninger som får lov å komme fram i lyset og alle på den andre siden må gjemme seg og kan ikke en gang åpne munnen for å snakke? Er man intelektuell, så er man også åpen nok til ta en respektfull diskusjon med en som mener noe helt annet. Og da bør man heller ikke bare kaste "konspirasjon" i ansiktet på motparten, men være lyttende. Anonymkode: d0c3a...ff8 Du forstår ikke hva som diskuteres. Det er ikke AT hun har en annen oppfatning som ergrer folk, men at hun fremmer en hypotese som er veldig enkel å tilbakevise men som likevel er skadelig fordi den undergraver tillit til vitenskapelige fakta. Det er på linje med vaksinemotstandere som heller ikke baserer seg på beviste fakta og som dermed påfører egne barn og samfunnets flokkimmunitet en unødvendig sårbarhet. Alle kan ha sin mening, men mener du at det er for mye forlangt at den skal kunne underbygges av fakta og logikk? 18
Limbo 2014 Skrevet 3. april 2020 #56 Skrevet 3. april 2020 1 hour ago, Jerry Lee said: All respekt for henne som menneske og utøver av sitt yrke (skuespiller) forsvant nå, gitt! Hvorfor tillegge skuespillere noe mer klokskap og iq enn resten av befolkningen. Skuespill er et håndverk og ingen grunn til å tro at skuespillere er mer reflekterte enn en rørlegger eller frisør, snarere tvert i mot da de ikke har like mye kontakt med fysiske lover og med folk flest. 4
Frøkensina Skrevet 3. april 2020 #57 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er faktisk enig med henne, så hva er problemet? Er det bare en side av meninger som får lov å komme fram i lyset og alle på den andre siden må gjemme seg og kan ikke en gang åpne munnen for å snakke? Er man intelektuell, så er man også åpen nok til ta en respektfull diskusjon med en som mener noe helt annet. Og da bør man heller ikke bare kaste "konspirasjon" i ansiktet på motparten, men være lyttende. Anonymkode: d0c3a...ff8 Nei poenget er ikke at man ikke kan ha ulike meninger, det er at man må kunne underbygge meningen sin og argumentere ut fra fakta og kunnskap. Denne Santelmann hun delte innlegget til hadde mange påstander som ikke stemmer med virkeligheten. 7
Jerry Lee Skrevet 3. april 2020 #58 Skrevet 3. april 2020 3 minutter siden, Limbo 2014 skrev: Hvorfor tillegge skuespillere noe mer klokskap og iq enn resten av befolkningen. Skuespill er et håndverk og ingen grunn til å tro at skuespillere er mer reflekterte enn en rørlegger eller frisør, snarere tvert i mot da de ikke har like mye kontakt med fysiske lover og med folk flest. Jeg gjorde da ikke det. Jeg sa bare på hvilke plan min respekt for henne er borte. 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #59 Skrevet 3. april 2020 Just now, Frøkensina said: Nei poenget er ikke at man ikke kan ha ulike meninger, det er at man må kunne underbygge meningen sin og argumentere ut fra fakta og kunnskap. Denne Santelmann hun delte innlegget til hadde mange påstander som ikke stemmer med virkeligheten. Jeg vet ikke hvordan du så det, men jeg synes hun underbygde meningene sine. Det må være lov å være åpen til noe annet enn hva det kollektive mener og hvordan det kollektive ser noe. Det er sånn vi blir rikt samfunn og kan utvikle oss... Det du skriver her, er jo mer i retning til at en ikke skal få lov å mene det en vil fordi de meningene hun hadde var ikke nok til å underbygge meningene. Anonymkode: d0c3a...ff8 2
teknosilje Skrevet 3. april 2020 #60 Skrevet 3. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun sier at man må være åpen for flere sannheter, men det er jo bare en sannhet og flere teorier. Hva sannheten er vet vi ikke enda. Anonymkode: 2caba...272 Må si jeg reagerte på den altså. Det var bare flaut! 1
Anbefalte innlegg