AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Lien reflekterer rundt corona-krisen med sine 36 000 følgere - refleksjoner som åpenbart har rukket å møte mye motbør: - Det jeg ser nå igjen, da, er at hvis man ikke er enige med folk, kommer med en annen sannhet, en annen innfallsvinkel - eller et annet synspunkt enn det myndighetene vil at vil skal tro på - da er det et enormt sinne ute i samfunnet, sier Lien blant annet. https://www.dagbladet.no/kjendis/viruskrangel---elendig-dommekraft/72310925 Jeg vet ikke hva jeg skal mene om saken. Anonymkode: 27d78...6ca 3
Frøkensina Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Vet knapt hvem hun er, men hun høres ikke så smart ut. Dette handler jo ikke egentlig om å tro på myndighetene eller ei, men å se litt lenger og forstå hva vi står ovenfor. Dette er en reell pandemi, det er ikke noe som har blitt funnet på av mediene og myndighetene. Får følelsen av at hun ikke har fulgt med på hva som skjer rundt oss i verden i det hele tatt. I tillegg snakker hun på en veldig slitsom måte i denne videoen 😅 18
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Jeg er helt for at man skal ha rom for å kritisere legeindustrien og medisiner osv. men jeg skjønner ikke helt hva hun prøver å si her.. Det er jo bra at vi står sammen i en krise som dette og ikke prøver å gå imot myndighetene som faktisk har håndtert dette veldig fra her i lander, vi jeg påstå.. Anonymkode: e36df...a1e 13
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Jeg skjønner virkelig ikke hva hun snakker om😬 Anonymkode: 77997...366 15
Populært innlegg SPOCA Skrevet 3. april 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 3. april 2020 Jeg er helt enig i kritikken hun får, og jeg har vanskelig for å ta henne seriøst. Det er rett og slett fjernt, det hun sier her. Hun føyer seg inn i rekken av anti-vaksere, alternative, flat-earthere og andre konspirasjonsteoretikere. 61
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Hva er dette 5G greiene hun snakker om, jeg har hørt før at det er en slags konspirasjon? Anonymkode: e36df...a1e 4
Gjest Lawyam Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 (endret) Hun sier vel egentlig at vi ikke ksn stole på myndighetene og at vi heller bør bruke tiden vår på å lytte til konspirasjonsteorier f.t. Hun virker sur for at de fleste faktisk har andre ting i hodet nå enn å være opptatt med å lytte og diskutere med henne og likesinnede. For henne handler det ikke om kampen mot korona, det hele handler om kampen for å få spredd 'viktig informasjon til folket' om at vi blir lurt'. Stakkar meg, liksom som får litt pes i et kommentarfelt f.t. Endret 3. april 2020 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 "Some of the loudest voices are found within anti-5G groups — a movement Coda Story reported on last month. The Stop 5G UK Facebook page has more than 30,000 members and generates around 1,600 posts a day. Its feed is filled with apocalyptic messages and videos, claiming that the virus is a result of 5G exposure, a mass depopulation project, a plot led by Bill Gates, or a ploy to vaccinate people with a tracking microchip." 🙄 https://www.codastory.com/waronscience/coronavirus-has-conspiracy-theorists-and-anti-5g-campaigners-working-overtime/ Anonymkode: e36df...a1e 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Hun sier masse om at det skal være lov å tenke sjøl, hun vil Ikke være en del av saueflokken som blindt adlyder autoriteter. Men hun driver ganske diktatorisk selv- sletter i fleng de som er uenige med henne. Hun mener mange «fine», men tomme ting. Hvem er vel ikke enige i at man skal tebke sjøl? Eller være kritisk? Forskjellen er at jeg kan være kritisk til noe i styresettet vårt, og enig i andre ting. Jeg tror faktisk ikke at Norges og andre lands ledere samarbeidende om å gjøre alle folk til slaver. Minner om at hun har delt Heiko Santelmann sitt innlegg på fb siden sin. Der også begynner det litt rolig med « tenke selv, være kritisk bla bla, men leser du nedover mener han 5G og smartmålere er til for å overvåke oss, at vaksiner inneholder chipper for å spore oss, at regjeringen lenge har planlagt å tvangsvaksinere oss, innstallere apper ulovlig. Han sier 5G er farligere enn corona. Og dette går hun god for... Anonymkode: fc3ca...d0a 35
Gjest Lawyam Skrevet 3. april 2020 #10 Skrevet 3. april 2020 Noen som forstår hva de folka egentlig mener er løsningen på 'problemene' sine? La oss i teorien si at de virkelig tror at dette er sannheten? Hva prøver de å få oss til å gjøre? Joine de i hylekoret og så....hva?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #11 Skrevet 3. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette 5G greiene hun snakker om, jeg har hørt før at det er en slags konspirasjon? Anonymkode: e36df...a1e 5G er etterfølgeren til 4G. Anonymkode: fc3ca...d0a 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #12 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 5G er etterfølgeren til 4G. Anonymkode: fc3ca...d0a Ja, men det er en konspirasjon rundt korona, at det kommer fra 5G 😄 Anonymkode: e36df...a1e 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #13 Skrevet 3. april 2020 Sludder og pølsevev...🤪 Anonymkode: 80ac1...ed8 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, Frøkensina skrev: Vet knapt hvem hun er, men hun høres ikke så smart ut. Dette handler jo ikke egentlig om å tro på myndighetene eller ei, men å se litt lenger og forstå hva vi står ovenfor. Dette er en reell pandemi, det er ikke noe som har blitt funnet på av mediene og myndighetene. Får følelsen av at hun ikke har fulgt med på hva som skjer rundt oss i verden i det hele tatt. I tillegg snakker hun på en veldig slitsom måte i denne videoen 😅 Alternativ dame(yoga, krystaller, anti-vaksine, veganer bla bla bla) Var hovedskuespiller i Hotel Cæsar for over 20 år siden og har jobbet i radio de siste årene. Anonymkode: d2e83...2ac 12
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #15 Skrevet 3. april 2020 De snakker som om vi lever i et undertrykket samfunn, at vi imvil bli fritatt friheten vår, i en planlagt operasjon av den økonomiske eliten. At pressen er kjøpt av politikerne. Vet Henriette Lien hvordan det virkelig er å leve i et diktatur?? For de finnes den dag idag. Man blir fengslet, torturert og drept for å si sin mening. Journalister dør for sannheten. Det er en hån mot mennesker som ikke lever fritt. Dette pisset om saueflokken hun prater om. Vi har det ikke perfekt i Norge, men fy f så godt vi har det. Vi KAN si hva vi vil, mene hva vi vil og elske hvem vi vil. Anonymkode: fc3ca...d0a 21
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #16 Skrevet 3. april 2020 Vi skal nok ikke lytte til denne dama🤨 Anonymkode: 80ac1...ed8 13
Frøkensina Skrevet 3. april 2020 #17 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alternativ dame(yoga, krystaller, anti-vaksine, veganer bla bla bla) Var hovedskuespiller i Hotel Cæsar for over 20 år siden og har jobbet i radio de siste årene. Anonymkode: d2e83...2ac Takk. Anti-vaksine ja, da skjønner jeg litt mer 😅 12
Frøkensina Skrevet 3. april 2020 #18 Skrevet 3. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De snakker som om vi lever i et undertrykket samfunn, at vi imvil bli fritatt friheten vår, i en planlagt operasjon av den økonomiske eliten. At pressen er kjøpt av politikerne. Vet Henriette Lien hvordan det virkelig er å leve i et diktatur?? For de finnes den dag idag. Man blir fengslet, torturert og drept for å si sin mening. Journalister dør for sannheten. Det er en hån mot mennesker som ikke lever fritt. Dette pisset om saueflokken hun prater om. Vi har det ikke perfekt i Norge, men fy f så godt vi har det. Vi KAN si hva vi vil, mene hva vi vil og elske hvem vi vil. Anonymkode: fc3ca...d0a Godt sagt. Jeg fikk ikke med meg alt i det klippet, det ble så hektisk. Hun høres jo helt blåst ut i og en boble, ute av stand til å takle kritikk. Alle innvendinger mot hennes meninger var vel bevis på at vi er en saueflokk? 11
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #19 Skrevet 3. april 2020 https://www.facebook.com/58473863651/posts/10157211252448652/?vh=e&d=n DETTE er mennesker som ikke lever i frihet, Henriette Lien! Anonymkode: fc3ca...d0a 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #20 Skrevet 3. april 2020 Spiller hun på lag med Kari Jaquesson? Anonymkode: 27d78...6ca 8
Anbefalte innlegg