Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Leandra1 skrev:

Ja, ut fra hvordan kjæresten min forklarer det så ville jeg antatt at det hadde mye med ADHDen å gjøre, men det er jo ikke sikkert han var klar over at han gjorde noe som var "annerledes" enn alle andre ved å ikke svare deg - ettersom det er normalt for han.

han går ikke på noen medisiner, da det ikke funket for han.

16 timer siden, Leandra1 skrev:

Ja, ut fra hvordan kjæresten min forklarer det så ville jeg antatt at det hadde mye med ADHDen å gjøre, men det er jo ikke sikkert han var klar over at han gjorde noe som var "annerledes" enn alle andre ved å ikke svare deg - ettersom det er normalt for han.

han går ikke på noen medisiner, da det ikke funket for han.

Forstår jeg det riktig at dere er samboere? 

Anonymkode: 77206...41b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en som hadde ADHD, for meg var det de mest bortkasta årene i livet mitt, men han var en dritt!

samme somdu sa, svarer ikke på melding, glemmer alt, skylder på ritalinen at han er utro!!!! Nei nei nei

store økonomiske problemer

haner nå 32, bor sikkert hos mamma enda

Anonymkode: 28fe1...c52

Gjest Kalmani
Skrevet (endret)

Seriøst, kjenner jeg blir jævlig forbanna over folk som skal svare på noe de overhodet ikke kan noe om.

All adhd er forskjellig, ingen er like, de fleste som har adhd (meg inkludert) har brukt lang tid på å komme dit vi er i dag, vi har gått igjennom en helvetes kamp for å få livet noenlunde under kontroll.

Jeg regner med at du visste at han hadde adhd før dere ble sammen? Jeg regner med du leste deg opp på emne før du gikk inn i et seriøst forhold med ham? 

Han har mest sannsynlig funnet sin måte å ha kontroll over livet sitt på, og det er fantastisk, de fleste av oss med adhd trenger stabilitet og forutsigbarhet, hvis du plutselig skal begynne å forandre på ham, så kan faktisk ting bli mye mye værre. Viktigste du kan gjøre er å ta deg en prat med ham, prøv å forstå hvorfor han er sånn, men ikke krev noen ting. 

En essensiell ting med de fleste som har adhd, er at vi utsetter ting, glemmer ting, osv, det er pga at vi som regel har tusen tanker i hodet samtidig, og det kan være forferdelig slitsomt til tider, vi er som regel i høygir i hodet hele tiden, så jeg synes du faktisk er heldig som har funnet en som faktisk har ting noenlunde under kontroll, vær fornøyd med det du har, ikke med det du kanskje ikke kommer til å få

Endret av Kalmani
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg datet en med ADHD som ofte brukte 1-3 dager på å svare på hver eneste melding, dumpet han til slutt. Kan det ha vært pga adhd? Det nevnte ikke han noe om. Ar han tar det igjen med deg ved å vise masse kjærlighet hjelper jo, men ellers forstår jeg det er veldig frustrerende når man selv er en som holder avtaler og prioriterer, og ikke får det igjen i retur. Går han på medisiner?

Anonymkode: 86b36...e29

Jeg har ADHD, og jeg svarer 3 sekunder før jeg får melding om det er noen jeg er interessert i... 

Anonymkode: d78e1...765

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...