Gå til innhold

Hva er vitsen?

Fremhevede innlegg

Gjest Jannike
Skrevet

Hva er vitsen med å leve når hver dag er et ork?

Hva er vitsen med livet?

Hvorfor må nettopp jeg bli straffet til å leve?

Jeg velger jo ikke livet selv?

Vennligst ikke skriv at jeg må oppsøke lege, psykolog ol. For det har jeg gjort og det hjalp ingenting. Og medisiner har jeg også prøvd lenge uten å merke noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest g-gjest
Skrevet

funderer mye på de samme tingene.

jeg har et par forpliktelser som holder meg her.

(syk mor og en bedårende pusekatt)

så da blir rådet mitt få en syk mor eller en katt...jeg anbefaler katt :)

mitt andre råd blir å ta opp tråen med en gammel venn, kjøp en bil, bytt jobb og slå opp med kjæresten, ta med katta og flytt. det er det jeg nettopp har gjort, og ting ser litt lysere ut!

liker du ikke livet ditt, prøv en forandring.

skal du bli i bedre humør så må noe forandre på seg på en eller annen måte, (siden nåtiden suger...)

Skrevet

vet du ikke vil ha råd om psykolog.... har ei venninne som har prøvd og misslikte det, hu går nå til ei psykriates sykepleier,som hu trives veldig godt med...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Beklager, men jeg kommer nok til å gi deg et råd du ikke vil ha.

Kom deg til en ny psykolog!

Du sier at det ikke hjelper, men da har du rett og slett møtt feil peron(er).

det finnes èn der ute som kan hjelpe, det gjelder å finne "den rette" først.

Det er ikke alle man fungerer like bra sammen med.

Skrevet

En som sto meg nær begikk selvmord.

Da jeg så moren til denne personen i begravelsen tenkte jeg at h*n nok aldri ville tatt livet av seg hvis h*n hadde kunnet se henne den dagen. Jeg har aldri noen gang sett et menneske så forvridd i bunnløs, håpløs smerte. En tragisk blanding av sorg, sinne, nederlag og skyld.

Det finnes helt garantert en person i ditt liv som ville hatt det sånn hvis du ga opp. Jeg synes det er en god grunn til å leve.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med Mental Helse. De kan hjelpe deg på en helt annen måte enn det noen her inne kan. Tlf nr til Mental Helse finner du på www.mentalhelse.no

På bakgrunn av dette stenges denne tråden.

Lykke til!

Mie (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...