AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Hvis jeg kan snakke med en telepatisk, ja er det da sykt av meg og «tulle» med han da? Feks kan jeg tenke på han å si: «Hei gud». Jeg ler meg ihjel med tanke på hans reaksjon. Jeg føler meg egentlig psyko. Huff jeg er vel ikke normal vil jeg tro. Når han ler, ja da flirer jeg enda mer pga han ser at jeg ler 😂 Er jeg slem? Han svarer ikke, han blir stum og kanskje litt lei seg. Anonymkode: ca6ec...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg kan snakke med en telepatisk, ja er det da sykt av meg og «tulle» med han da? Feks kan jeg tenke på han å si: «Hei gud». Jeg ler meg ihjel med tanke på hans reaksjon. Jeg føler meg egentlig psyko. Huff jeg er vel ikke normal vil jeg tro. Når han ler, ja da flirer jeg enda mer pga han ser at jeg ler 😂 Er jeg slem? Han svarer ikke, han blir stum og kanskje litt lei seg. Anonymkode: ca6ec...cf4 Når jeg ler* (ikke han, skrev feil) Anonymkode: ca6ec...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Tror du trenger en psykiater. Anonymkode: 2c1e8...971 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Her var det bare usammenhengende setninger. Det kan være tegn på psykose, mani eller slag så vær så snill å ring noen som kan komme å passe på deg! Anonymkode: e655c...910
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her var det bare usammenhengende setninger. Det kan være tegn på psykose, mani eller slag så vær så snill å ring noen som kan komme å passe på deg! Anonymkode: e655c...910 Det er fordi jeg holder på å le meg ihjel😂 slik at det var vanskeligere å skrive😂 Anonymkode: ca6ec...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg kan snakke med en telepatisk, ja er det da sykt av meg og «tulle» med han da? Feks kan jeg tenke på han å si: «Hei gud». Jeg ler meg ihjel med tanke på hans reaksjon. Jeg føler meg egentlig psyko. Huff jeg er vel ikke normal vil jeg tro. Når han ler, ja da flirer jeg enda mer pga han ser at jeg ler 😂 Er jeg slem? Han svarer ikke, han blir stum og kanskje litt lei seg. Anonymkode: ca6ec...cf4 Er det en ekte person som kan bekrefte at han hører det du sier telepatisk? Hvis ikke kan det jo være du snakker med deg selv, på en måte. At du innbiller deg at det er noen der uten at det er det og du føler du har en samtale, litt som å ha en fantasivenn. Anonymkode: 5a331...a1b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en ekte person som kan bekrefte at han hører det du sier telepatisk? Hvis ikke kan det jo være du snakker med deg selv, på en måte. At du innbiller deg at det er noen der uten at det er det og du føler du har en samtale, litt som å ha en fantasivenn. Anonymkode: 5a331...a1b Han har bekreftet og ha hørt meg en gang. Vet ikke om han hører meg lengre, men jeg flirer av tanken om at han kanskje hører meg. Ler meg ihjel hvis han virkelig gjør det. Men ikke sikkert han gjør det. Men gøy er det uansett. Anonymkode: ca6ec...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har bekreftet og ha hørt meg en gang. Vet ikke om han hører meg lengre, men jeg flirer av tanken om at han kanskje hører meg. Ler meg ihjel hvis han virkelig gjør det. Men ikke sikkert han gjør det. Men gøy er det uansett. Anonymkode: ca6ec...cf4 Skjønner. Får du telepatiske svar tilbake? Er det en person du har kontakt med nå slik at du kan spørre om det er reellt eller ikke? Det kan jo være greit å finne ut om det er ekte eller ikke. Det er jo mange som snakker med seg selv eller Gud når de er litt ensomme og trenger og lette hjerte sitt. Det er jo ikke farlig i det hele tatt, men hvis det tar litt overhånd eller man hører svar ingen andre hører er det kanskje ikke så bra. Det viktigste er jo å snakke med noen hvis man vil snakke, og da er det vel bedre å snakke med noen på ordentlig enn å ha telepatiske samtaler som kanskje ikke eksisterer?😊 Anonymkode: 5a331...a1b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ler* (ikke han, skrev feil) Anonymkode: ca6ec...cf4 Sittet for lenge i karantene kan fort bli sånn da... prater plantene til deg og?? Anonymkode: 7b29d...f64 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #10 Skrevet 3. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sittet for lenge i karantene kan fort bli sånn da... prater plantene til deg og?? Anonymkode: 7b29d...f64 Sitter for lenge uten skole/jobb ja 😕 Anonymkode: ca6ec...cf4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #11 Skrevet 3. april 2020 Er det slemt ? Enn hvis jeg plager han da? 😉 Anonymkode: ca6ec...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå