Gå til innhold

Hvordan er livet ditt om et år april 2020. La oss si at Corona er kurert fra og med oktober 2019.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er situasjonen din da.

Anonymkode: 31feb...ba9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har stilt inn tidsmaskinen din feil.

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan er situasjonen din da.

Ooooops.  

2021. Glem overskriften. 2021

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, FrittgåendeBurugle skrev:

😳

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber masse, tjener masse cash og har flytta til nytt sted med en søt fyr ☺️

Anonymkode: 2451c...5ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FrittgåendeBurugle skrev:

Tenkte jeg også😂 Hva i alle dager sa jeg 

Anonymkode: d1dcb...2fc

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte jeg også😂 Hva i alle dager sa jeg 

Anonymkode: d1dcb...2fc

Ja jeg tabbet meg skikkelig ut.🤣

• Liker 2
Skrevet

Mye det samme, men på hytta. ( jeg fikk skremt opp faderen på tross av alt, så den står der antagelig til neste år også. )

AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg nok i varmen i Tyrkia og bare slapper av 

Anonymkode: d34fb...836

Skrevet

Livet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sambo har samme jobber (sikre jobber). Vi har nok også bestilt oss en liten ferie, i det minste en weekendtur. Ellers håper jeg også vi er mer bevist på å velge norske produkter og støtte lokalmiljøet. Vi hadde planer om å prøve å få barn fra i sommer, men legger det på is til vi vet mer. Så kanskje vi er gravid eller prøver mellom oktober-april. Tenker også at det blir en ordentlig hyttetur på vinteren med ski på beina og i bakken!

Anonymkode: e1fd7...a78

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Druid skrev:

Mye det samme, men på hytta. ( jeg fikk skremt opp faderen på tross av alt, så den står der antagelig til neste år også. )

Så du sendte faren din på hytta? Kult når sivilforsvaret sender han hjem da. Om han skal være der over lengre tid.

Anonymkode: 007f0...d50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme som før korna, under korona og etter.

Same shit, different day

Anonymkode: 40d6d...84b

• Liker 2
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du sendte faren din på hytta? Kult når sivilforsvaret sender han hjem da. Om han skal være der over lengre tid.

Anonymkode: 007f0...d50

Når hytta varsler , så reiser man, (hvis man vil beholde den) Den begynte å varsle snømengden dagen etter hytteforbudet. Vi har sensor på bjelkelaget.

I utgangspunktet var det jeg som skulle gjort det, fyren er snart 80, men det er han som har snøscooteren og bilen som kan trekke den.  Og det er han som har lov til å reise opp, jeg er uønsket.

Vi vurderte at jeg stakk opp til han og byttet bil og telefon ( vi er senior og junior), men jeg fikk melding om han hadde reist sjøl. Han kommer vel ned til mandagen. Han er mer opptatt av våronna hjemme.

( I ettertanke kunne jeg tenkt meg at min mor hadde opplevd dette. Vel var hun ett rasshøl gjennom hele min barndom og ekteskapet med min far, men hun var MIN mor. Jeg ser hvor jeg har arvet en del ting. Det var først etter hennes død jeg fant ut at dama var bad-ass og to knepp fra å være prepper. Å rydde  hennes hytte var opplevelse! Plutselig endte jeg opp med tre våpen!

Jeg skulle likt å se sivilforsvaret hente henne på hytta! Det hadde ikke blitt pent, om enn litt morsomt. )

Endret av Druid
AnonymBruker
Skrevet

Planlegger antagelig store omveltninger i livet mitt da. Ting tar tid.

Anonymkode: 2c0a4...d49

AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg på ferien som ble avlyst i år.

Anonymkode: efe6a...31a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ferdig utdannet til sommeren, så min plan er å få meg jobb og flytte dit den jobben er med kjæresten. For se hvor utfordrende det blir pga korona, har søkt jobber siden februar. Så endelig tjene nok penger og spare til leilighet :)

Anonymkode: f4a27...b19

AnonymBruker
Skrevet

Om et års tid er samfunnet gått i dass uansett, det blir nok liten fremtid for noen av oss.

Anonymkode: c7fd6...170

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om et års tid er samfunnet gått i dass uansett, det blir nok liten fremtid for noen av oss.

Anonymkode: c7fd6...170

Tror det er fint mulig å leve uten å være det rikeste ladet i verden!

Anonymkode: 2451c...5ba

AnonymBruker
Skrevet

Da har vi fortsatt portforbud, unntaket er kun jobbreiser og kjøp på nærmeste matbutikk. Årsaken er da at det kreves fra militærdiktaturet for å holde kontroll på befolkningen. Alle hytter er ekspropriert uten vederlag fra myndighetene, etter som ingen likevel har anledning til å benytte disse.

Anonymkode: 547c9...f82

• Opprett ny...