Eføy Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Ok, nå har jeg endelig fått kjøpt meg selvbruningskrem. Endte opp med Loreal Sublime Bronze. Valgte Milk-typen. Jeg har aldri prøvd dette før, og er veldig i tvil hvordan jeg skal gjøre det i ansiktet og på hendene. Jeg er rødhåra, og har litt fregner. (har ikke rukket å komme så mange, takket være regnet ) Øyebryn og øyevipper er hvite, men jeg bruker til daglig sminke, men likevel blir jo brynene mine noe lyse da. Har skjønt at jeg skal bruke 50/50 med ansiktskrem og selvbruner i ansiktet. Men er det ellers noe jeg burde passe på? Noen tips? Vet at jeg skal peele huden og sånn, men ellers er jeg blank. Og hvordan gjør dere det med hendene?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Slenger meg på dette med hendene, står jo du skal vaske deg hvert 5 min, men da setter jo aldri fargen seg OPPÅ hendene!
Gjest Lillen_ Skrevet 18. juni 2005 #3 Skrevet 18. juni 2005 Bruk en bomullspads og påfør selvbruneren på hendene.. Selvfølgelig etter at du er ferdig med å smøre inn resten av kroppen.
Milly:) Skrevet 18. juni 2005 #4 Skrevet 18. juni 2005 Jeg har også lurt på dette med hendene...har ikke fått det helt til. Men pads var jo en god idé 50/50 med ansiktskrem og selvbruner? Det har ikke jeg gjort i alle fall... ble ikke for brun i ansiktet heller (dessuten går vel fargen fortere bort der, pga rensing hver morgen og kveld). Blander du kremen med selvbruneren da eller?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 Jeg vasker hendene etter at jeg har påført kremen, så tar jeg en klatt oppå ene hånden og gnir oversiden av hendene mot hverandre. Det samme gjør jeg på undersiden av håndleddene. Synes dette gir et mere naturlig resultat enn med pads.
Gjest Sandra! Skrevet 19. juni 2005 #6 Skrevet 19. juni 2005 På hendene blander jeg håndkrem med selvbruning og masserer godt inn. Det er viktig å peele nøye på hendene først og håndkrem som trekker inn noen minutter FØR du påfører blandingen av selvbruning og selvbruningsskum-skum trekker fort inn! Når jeg gjør det på denne måten blir det veldig naturlig og fint! det er stygt å få masse sjolder på hendene...og det er jo umulig å skjule det! Påfør heller flere ganger slik at du gradevis blir brunere- for å være på den sikre siden! I ansiktet bruker jeg enten selvbruningsservietter eller blander litt fuktighetskrem inn i selvbruningskremen. Påfører blandingen en gang og venter til jeg ser fargen for så å vanligvis påføre en gang til. Rundt øyebynene smører jeg kremen ut med en q-tip. Fester en stram hestehale for å komme til helt i hårfeste både i ansiktet og i nakken med en bomullsdott. Nypresset sitron er redningen hvis du har fått litt for mye farge eller skjolder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå