Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt i gang med min andre runde med letrozol (dobbel dose denne gangen). Jeg aner ikke når jeg vanligvis har eggløsning. Jeg bruker eggløsningstester, men jeg får flere utslag underveis i syklusen. Jeg har lest at man vanligvis får eggløsning fire-åtte dager etter man har tatt siste pille. Stemmer dette? Når fikk du eggløsning? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok tabletter cd3-7 og fikk alltid el på cd18

Anonymkode: d3b63...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått eggløsning på syklusdag 14, 16, 18 og 21. Varierer hver syklus.

Anonymkode: ba124...cb3

AnonymBruker
Skrevet

Når el varierer såpass mye for hver syklus, hvor lenge pleier dere å fortsette regelmessig sex?

Jeg er på andre runde med enkel letrozol, men pga corona har det ikke blitt ultralyd denne mnd, så vi har satsa på at sex annen hver dag gjør at vi treffer. 

Anonymkode: cb6f7...260

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når el varierer såpass mye for hver syklus, hvor lenge pleier dere å fortsette regelmessig sex?

Jeg er på andre runde med enkel letrozol, men pga corona har det ikke blitt ultralyd denne mnd, så vi har satsa på at sex annen hver dag gjør at vi treffer. 

Anonymkode: cb6f7...260

Jeg tester med eggløsningstester fra clearblue advance. Ting ble mye lettere, i og med at det varierer så mye. Den gir beskjed om når det er økning av østrogen. Det har jeg som regel i 4 dager før den viser LH stigning. Den dagen den viser LH stigning så tenker jeg at eggløsningen kommer i løpet av 48 t ihvertfall. Så det vi gjør med sex, er å ha det hver dag, eller annen hver dag, helt fra stigning av østrogen, de 2 dagene hvor LH stigningen er, og en dag etter. Den siste syklusen nå har vi hatt hver dag, noen anbefaler annen hver. Men dere er jo godt innenfor med annen hver dag. 

Anonymkode: ba124...cb3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk eggløsning 10 dager etter siste pille. Fikk tidligere eggløsning sist,så dette varierer tydligvis. 

Anonymkode: b705c...20b

Skrevet

Jeg har hatt tre runder nå, fikk el cd 23, 24 og 19. 

AnonymBruker
Skrevet

Tok kur cd3-7 og fikk eggløsning cd18. Tok ved en glipp kur cd4-8 og fikk eggløsning cd19.

Anonymkode: a6159...f47

AnonymBruker
Skrevet

Tok 2 sykluser. Eggløsning på CD 14 begge gangene.

Anonymkode: c8e50...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...