Gjest Merkelig Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Jeg lurer på en ting. Jeg bor ennå hjemme sammen med foreldrene mine. Fikk en NRK-lisens brevgiro på TV. Regning. Jeg har aldri fått det før. Hvorfor må jeg betale når foreldrene mine gjør det når de bor i samme hus.? Jeg er 25 år og har hatt TV siden jeg var liten, men aldri fått en regning før nå? Merkelig? Også har jeg en leilighet et annet sted, men jeg har ikke meldt flytting fordi jeg bor litt hos foreldrene mine og litt i leiligheten min. Og da må jeg betale to NRK lisens da? Siden jeg har en TV på rommet, og en TV i leiligheten? Går det ann? At samme person må betale dobbel opp? Er det noen som vet?
Gjest Violetta Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 En regning gjelder vel pr. husstand, altså kan man ha så mange fjernsyn man vil i et hus. Bortsett fra utleieboliger da. Kanskje det er fordi du har leiligheten du har fått regningen?
Gjest tullip Skrevet 17. juni 2005 #4 Skrevet 17. juni 2005 Du skal betale for tv du har i din egen leilighet,men ikke for den du har på rommet hos dine foreldre. Som en annen spør om, har du kjøpt deg videospiller? Om du har det, så blir du automatisk fra butikkens side sendt mld til Nrk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå