AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Tips? Får ofte vondt av sex, da han støter nær livmorhalsen.. Anonymkode: 34fae...086
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Har akkurat samme problemet. For meg så er problemet at han kan være litt stor. Jeg ber han om å ikke gå for langt inn, eller så kan du prøve andre mulige stillinger som ikke er like vondt. Doggy hos meg er verst. Men det vi pleier å gjøre er å enten ligge på siden, eller så kan du ligge på magen også er han oppå deg der igjen. Anonymkode: e4ce4...80a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Alle stillinger som ikke gjør at han kommer for langt inn. Når han treffer livmorhalsen kommer jo det av at han kommer veldig langt inn Det ligger mange forslag til stillinger som du kan prøve på sex-stillinger.no men generelt er det vel sånn at om du har samlede ben, står oppreist eller sitter på toppen og styrer, så kommer han ikke så langt inn. Anonymkode: 099d3...962
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 For meg er misjonæren og stillinger der jeg tar kontroll det beste (cowgirl, reverse cowgirl osv.). Doggy-style pleier ikke å gå så bra, med mindre han er den som står i ro og jeg tar meg av bevegelsene frem og tilbake. Anonymkode: f2117...aed
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Man vender seg til det da og gjør ikke vondt lenger
Trude.lutt Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, oxycodone skrev: Man vender seg til det da og gjør ikke vondt lenger Nei. Man snakker med partneren sin. Prøver seg fram i forhold til hvilke stillinger som ikke gjør vondt. Partneren tar hensyn. Sex skal ikke gjøre vondt. 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 Her er tips https://www.thehealthsite.com/photo-gallery/sexual-health-sex-tip-sex-positions-for-guys-with-big-penis-b0516-400813/double-decker-400895 😊 Anonymkode: 81d01...0cf 1
Teyla Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 14 minutter siden, oxycodone skrev: Man vender seg til det da og gjør ikke vondt lenger Nei! Og det skal man heller ikke, herregud 🙄 Samlede bein er trikset mitt. Doggy med beina samlet, altså innenfor hans bein. Da kan jeg stramme og regulere hvor dypt han får komme med musklene i rompe og lår 😉 Og selvfølgelig meg på topp for å bestemme selv! Kan be han tusen ganger om å ikke støte for dypt, men synes å ha vansker med å kontrollere det i heten 😂 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 I det jeg kjenner at det gjør vondt så justerer jeg stillingen min litt, men ikke en fot oppå skulderen hans f.eks da gjør det vondt. Opplever det med en som har lang penis. Og ikke finn på å venne deg til det! Sex skal være godt for begge parter. Anonymkode: 9c6d9...e60 3
Gjest bienvilleparish Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 1 time siden, Trude.lutt skrev: Nei. Man snakker med partneren sin. Prøver seg fram i forhold til hvilke stillinger som ikke gjør vondt. Partneren tar hensyn. Sex skal ikke gjøre vondt. 1 time siden, Teyla skrev: Nei! Og det skal man heller ikke, herregud 🙄 Samlede bein er trikset mitt. Doggy med beina samlet, altså innenfor hans bein. Da kan jeg stramme og regulere hvor dypt han får komme med musklene i rompe og lår 😉 Og selvfølgelig meg på topp for å bestemme selv! Kan be han tusen ganger om å ikke støte for dypt, men synes å ha vansker med å kontrollere det i heten 😂 Ja, å da må man liksom hver gang passe på å bruke stillinger som ikke treffer der, noe ca alle gjør. Bedre å vende seg til det så kan man styre som man vil
Mumsmums Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 Sett inn spiral så han stikker seg, da blir det slutt på å støte så langt inn🙈
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 7 minutter siden, Mumsmums skrev: Sett inn spiral så han stikker seg, da blir det slutt på å støte så langt inn🙈 Jeg er i beste fall bare middels lang, men jeg har opplevd å stikke meg skikkelig. Det kan skje lenge før det treffer så hardt at hun får problemer. Anonymkode: 69706...3d9
AnonymBruker 42 Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Mumsmums skrev: Sett inn spiral så han stikker seg, da blir det slutt på å støte så langt inn🙈 Kinda true, men de trådene blir snillere med tiden, så det er ikke en permanent løsning Som TrudÆlutten har sagt, TS. -Du snakker med partneren din, og unngår de stillingene som gjør vondt.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 Dette er såpass individuelt at du må nesten bare prøve deg frem. Det kommer helt an på hvordan livmoren din er plassert, og lengde/krumming på penis, og vil også variere med hvor du er i menstruasjonssyklusen. Selv har jeg bakovervendt livmor, som ligeger lavt, så alt av doggy/bakfra kan være risikabelt, men har opplevd store variasjoner pga ulike peniser, så jeg starter nesten på scratch med ny partner. Anonymkode: be6ec...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå