AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Kvinne 28. Jeg har siden november vært konstant kåt og det går ikke over. Er gift og har sex nesten hver dag, men det hjelper ikke. To timer etter sex er jeg like kåt igjen og om jeg kunne velge hatt jeg hatt sex med mannen 24/7. Mannen begynner også å bli lei. Jeg vil kun snakke om sex, sier ting om sex i de merkeligste situasjoner som på butikken, på vei til barnehagen ol. Jeg orker ikke ha det slik, finnes ddet medisiner mot dette? Finner ikke noe når jeg googler. Det går ut over hverdagen, jeg er studet men klarer ikke konsentrere meg ordentlig. Sovner sent fordi jeg kan ligge i flere timer i sengen å tenke på sex før jeg sovner. Finnes det kanskje noe medisin som har nedsatt sexlyst som bivirkning, så jeg kan prøve det? Jeg trenger hjelp. Tørr ikke ta det opp med legen min heller, da fastlegen min er en kvinne jeg ofte møter i sosiale situasjoner (en del av min venninnes vennegjeng) Tørr ikke ta det opp med en mannlig lege heller, tror ikke de vil forstå. Kan heller ikke bytte til annen kvinnelig lege, da det kun er en kvinnelig lege og ett legekontor her jeg bor. Anonymkode: 9bb6b...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Prøvd p-piller eller hormonspiral? Anonymkode: 0f3cb...8fb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøvd p-piller eller hormonspiral? Anonymkode: 0f3cb...8fb Jeg har hormonspiral nå, hatt den i over ett år. Anonymkode: 9bb6b...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Jeg tørket helt inn da jeg satte i hormonspiral, og kjenner jeg er glad for det i disse tider med null menneskelig kontakt. Ellers ville jeg vært overlykkelig over å føle meg som det du gjør, men skjønner at det kan være slitsomt og gå utover dagliglivet. Anonymkode: b0246...2db 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Kan det være hormonspiralen? Som har satt hormonene i høygir. Kanskje mulig å lufte det på en diskret måte til legen på den måten Anonymkode: 3bedd...db1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tørket helt inn da jeg satte i hormonspiral, og kjenner jeg er glad for det i disse tider med null menneskelig kontakt. Ellers ville jeg vært overlykkelig over å føle meg som det du gjør, men skjønner at det kan være slitsomt og gå utover dagliglivet. Anonymkode: b0246...2db Nå er jeg jo gift, og innad i husstanden kan man ha menneskelig kontakt. Jeg syntes dette var greit de første to månedene, men fra januar har jeg vært drittlei. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd flere eksperttips, som å onanere oftere, prøve nye ting og teste ut seksuelle fantasier. Har også prøv full sex og onanistopp i 3 uker. Funket IKKE! Anonymkode: 9bb6b...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan det være hormonspiralen? Som har satt hormonene i høygir. Kanskje mulig å lufte det på en diskret måte til legen på den måten Anonymkode: 3bedd...db1 Men jeg har jo hatt den lenge, hadde også spiral før jeg satt inn den jeg har nå, så sammenlagt har jeg jo hatt det i snart 5 år. Anonymkode: 9bb6b...ee7
sic Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg jo gift, og innad i husstanden kan man ha menneskelig kontakt. Jeg syntes dette var greit de første to månedene, men fra januar har jeg vært drittlei. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd flere eksperttips, som å onanere oftere, prøve nye ting og teste ut seksuelle fantasier. Har også prøv full sex og onanistopp i 3 uker. Funket IKKE! Anonymkode: 9bb6b...ee7 Om man skal prøve sølibati som en metode, så er nok ikke 3 uker tilstrekkelig. Hjernen din trenger langt bedre tid på seg til å "omprogramere". Noen terapeuter som i enkelttilfeller anbefaler sølibati, anbefaler opp til 1 år. Har forøvrig liten tro på det som metode. Da må det i tilfelle være for de som har en sexavhengighet som skaper omfattende problemer og sterkt går utover en selv og andre.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, sic skrev: Om man skal prøve sølibati som en metode, så er nok ikke 3 uker tilstrekkelig. Hjernen din trenger langt bedre tid på seg til å "omprogramere". Noen terapeuter som i enkelttilfeller anbefaler sølibati, anbefaler opp til 1 år. Har forøvrig liten tro på det som metode. Da må det i tilfelle være for de som har en sexavhengighet som skaper omfattende problemer og sterkt går utover en selv og andre. Jeg tror ikke jeg hadde hatt viljestyrke til det, var et helvette i de tre ukene, for jeg tenkte jo fortsatt på sex hele tiden, jeg bare gjorde ikke noe med det. Dett første til frustrasjon og irritasjon hos både meg og mannen, han vil jo ha sex han også, bare ikke 4 ganger om dagen. Jeg måtte rett og slett avslutte sølibatet for familiens del, vi fungerte ikke i perioden og hadde det ikke bra. Anonymkode: 9bb6b...ee7
sic Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke jeg hadde hatt viljestyrke til det, var et helvette i de tre ukene, for jeg tenkte jo fortsatt på sex hele tiden, jeg bare gjorde ikke noe med det. Dett første til frustrasjon og irritasjon hos både meg og mannen, han vil jo ha sex han også, bare ikke 4 ganger om dagen. Jeg måtte rett og slett avslutte sølibatet for familiens del, vi fungerte ikke i perioden og hadde det ikke bra. Anonymkode: 9bb6b...ee7 En av grunnene til at jeg ikke har tro på metoden. Skaper lett frustrasjon og irritasjon som igjen går utover dine nærmeste. Det noen har opplevd hjelper er å "utkonkurrere" det med noe annet. Feks at når man kjenner lysten/tankene på sex kommer, så tar man seg en løpetur, og gjør dette konsekvent. Løpetur kan man jo erstatte med hva som helst da. Poenget er at man raskt leder oppmerksomheten over på noen annet som krever ditt fokus og er uforenlig med å ha sex. Man "lærer" hjernen at man ikke må ha sex hver gang man har lyst/tenker på det. Samme metoden kan brukes om man opplever sinne/irritasjon/frustrasjon over noe. For min del så hadde jeg en lengre periode jeg umiddelbart tok meg en motorsykkeltur når jeg gjenkjente tankene som skapte frustrasjon. Hjernen min ble da raskt tvunget til å konsentrere seg om noe helt annet. Etter kjøreturen var tilstanden en annen.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 Jeg har det likedan, bortsett fra at jeg har hatt det slik de siste 20 årene siden jeg ble kjønnsmoden. Jeg er kåt konstant! Jeg har ikke noe godt råd til deg annet enn at man blir vandt til det, eller at du må ha så mye sex på en gang at du blir så sår at du ikke greier å ha sex. Anonymkode: a7696...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå