Gå til innhold

Corona-søksmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser nå om norske turister som reiste til Østerrike i, i denne artikkelen reiset de nevnte personene 7.mars, dette var mens det var stort utbrudd i nabolandet Italia. Jeg syns det er hårreisende at folk på dette tidspunktet reiste til Østerrike, velvitende om situasjonen i Italia. Vi visste alle at dette viruset var svært smittsomt og mange fikk ikke symptomer engang, noe som betyr at disse kan smitte andre uten å vite om det. Likevel velger man å reise til Østerrike, går på afterski og koser seg og unngår barer hvor det går rykter om smitte. Altså, jeg blir helt matt, trodde folk det bare var utbrudd på EN pub? Er det utbrudd så florerer det på andre utesteder også. Det skader ikke å bruke hodet. Jeg forstår at disse vil gå til søksmål, da det faktisk viser ser at bareiere, osv. forsøkte å å skjule dette/unngikk å advare folk i redsel for å miste inntekt, men det betyr jo ikke at man ikke kan bruke hodet. 

Jeg skulle til Oslo 10. mars og allerede uken før var jeg skeptisk på å dra dit, og jeg er ikke en person som er nervøs og bekymret, men det burde da være mulig å tenke litt.... 

https://www.dagbladet.no/nyheter/smittet-i-oyeblikket-man-gikk-pa-bar/72324319

Anonymkode: d51e5...035

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv kjøpte jeg inn antibac og noen FFP3 masker mot slutten av Januar for jeg så da hvordan dette gikk i Kina. Dette har jo vært kjent veldig lenge bare man hadde sett på litt annet enn Norske mainstream media.

Anonymkode: 41392...ccd

• Opprett ny...