AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Del Skrevet 2. april 2020 I huset vi bor har de bygget på entréen etter huset ble bygget. Der det var et vindu har de da bare tettet igjen.. Noen forslag til hva jeg kan ha her? Jeg har hatt et bilde her, men ikke mer.. Skal male veggene nå, og da kunne jeg tenkt meg å få pyntet litt opp her også.. Karmen er ikke så dyp, kanskje 12-13 cm, så det gjør det litt vanskeligere å plassere ting der. Noen idéer? 😊 Anonymkode: a83e4...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Del Skrevet 2. april 2020 Ville malt selve nisjen i en mørkere farge, satt inn noen hyller i bunnen, og hatt et bilde øverst Eller kroker, så kan du henge noen oppbevaringsgreier der. Anonymkode: eeff8...77d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 2. april 2020 #3 Del Skrevet 2. april 2020 Ville malt en kontrastfarge og hengt inn knagger/nøkkelholder, evt et speil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Del Skrevet 2. april 2020 Takk for tips, tar gjerne i mot flere også 😊 Dette er i stuedelen forresten, men en korridordel av stua på en måte. Har bad inn til høyre på bildet (gangen er på baksiden av veggen). Anonymkode: a83e4...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 2. april 2020 #5 Del Skrevet 2. april 2020 En venninde av meg har et "falskt vindu" på stuen, med sprosser og det hele. Bak sprossene er det et speil. Foran kamufleres speilvinduet litt med en grønn plante. Jeg synes det ser fint ut. Siden selve karmen din er så smal, kan kanskje en eventuell grønn, klatrende plante (som slynger seg innover mot sprossene) stå på en pidestall rett foran? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 2. april 2020 #6 Del Skrevet 2. april 2020 Jeg ville satt opp hyller og fylt hele med masse planter, om det kommer godt nok lys i hjørnet der da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 2. april 2020 #7 Del Skrevet 2. april 2020 Tror jeg ville ha malt karmene i en kontrastfarge og hengt opp et speil eller bilde der. Du kan jo også henge opp bilder/fotografier inni "rammen". Eventuelt henge opp en beskjed-/husketavle, kalender eller noe. Det kommer også litt an på hvordan de nærmeste veggene er. En annen idé er å faktisk innrede det som et vindu. Dvs. dekk den gamle "vindusflaten" med et utsiktsbilde, heng opp gardiner og sett potteplanter i karmen. Tror det kan bli veldig kult med riktige "rekvisitter" :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå