Gå til innhold

Stakk en nål langt inn i tommelen... har nå "neglesprett" følelse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle pirke bort noe på en gjenstand med en knappenål også klarte jeg å bomme så jeg kjørte nåla rett inn i tommelen, der dere ser det grå merke på bildet. Nåla var tidligere brent fordi jeg brukte den til å poppe en vannblemme, så derfor har sikkert merket blitt grått pga sot. Har klemt ut så mye blod som mulig for å få "rensa" ut. Men jeg fikk så sinnsykt neglesprett følelse eller at noen prøvde å dra av meg neglen i 5 min etterpå... helt jævlig smerte. Selvom stikket var på andre siden av neglen. Begynner å gå over nå, men føltes virkelig ikke bra ut. Kan dette være noe farlig? 

Screenshot_20200402-195009_Gallery.jpg

Anonymkode: 414ff...6d4

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingaborga
Skrevet

I verste fall kan det vel gå en liten infeksjon i det, men jeg kjørte ei knappenål inn i pekefingeren for et par dager siden da jeg skulle sy ei bukse, og fikk samme ekle følelsen du snakker om, men den gikk over i løpet av kvelden 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ingaborga skrev:

I verste fall kan det vel gå en liten infeksjon i det, men jeg kjørte ei knappenål inn i pekefingeren for et par dager siden da jeg skulle sy ei bukse, og fikk samme ekle følelsen du snakker om, men den gikk over i løpet av kvelden 😊

Er bare så rart at hele neglen gjør vondt når jeg stakk den på baksiden, ser ikke ut som at den har gått tvers igjennom heller, ingen merker på neglen. Smerten går litt av og på. Men kjennes ut som at neglen har blitt revet av eller at jeg har forfrosset fingern og den følelsen man får i neglene når de tines opp igjen. 

Anonymkode: 414ff...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...