Gå til innhold

Porsgrunn har avlyst 17. Mai-feiring i sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir ikke barnetog, borgertog og tivoli for barna i Porsgrunn. 

Er det ikke litt tidlig å ta det valget nå? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Det blir ikke barnetog, borgertog og tivoli for barna i Porsgrunn. 

Er det ikke litt tidlig å ta det valget nå? 

Kanskje det?
Men nå som alt er såpass usikkert fremover, er det kanskje like greit å ikke bruke tid og penger på å planlegge noe. Det ser jo ikke akkurat ut som at denne unntakstilstanden/forbudstiden kommer til å ta slutt med det første

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg visst i flere uker.  Bor i Porsgrunn,helt greit for meg. Jobber til kl 15 den dagen uansett.

Anonymkode: d05ed...837

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg visst i flere uker.  Bor i Porsgrunn,helt greit for meg. Jobber til kl 15 den dagen uansett.

Hvordan har du visst det? Du har trodd kanskje men du har vel ikke visst det. Så lenge ikke du var en av dem som var med på å ta beslutningen. 

Skrevet
8 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Fornuftig.

Jeg synes også det. Men bare at det var litt tidlig?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Hvordan har du visst det? Du har trodd kanskje men du har vel ikke visst det. Så lenge ikke du var en av dem som var med på å ta beslutningen. 

Det er innlysende at man ikke kan ha folkfest i et lite sentrum midt i en pandemi.  Skjønner ikke alle det?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er innlysende at man ikke kan ha folkfest i et lite sentrum midt i en pandemi.  Skjønner ikke alle det?

Jo men det er jo halvannen måned til...

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er jo ikke lenge i forhold til dette viruset. De kan nok likegreit avlyse 17. mai over hele landet nå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har jo ikke satt igang ordentlig her i Norge ennå engang. Det verste ligger foran oss.

Anonymkode: 5a65c...c53

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner said:

Ja, og så? Det er bare halvannen måned til. Det er bare 17 dager etter reisieforbud for helsepersonell. Når barnehagene ble stengt til over påske så avblåste jeg planlegging av 17. Mai for vår barnehage.

Anonymkode: 0c43c...6f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det er jo ikke lenge i forhold til dette viruset. De kan nok likegreit avlyse 17. mai over hele landet nå. 

Det kommer til å bli avlyst over hele landet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke har blitt avlyst i Oslo.... 

• Liker 3
  • Opprett ny...