AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Hun er den vakreste damen jeg har sett. Ikke bare er hun sexy, men alltid snill og hyggelig mot meg. Blir kåt hver gang jeg ser hun og fantaserer ofte at vi har sex. Under sist kontaktlærer møte ga hun meg en klem fordi jeg spurte om det, og kjent at jeg fikk ståpikk momentant. Blir det feil hvis jeg prøver meg på henne? Vet at det er litt umoralskt, men det er ingenting annet jeg vil enn å være med henne. Er 18 selv og hun er 53. Anonymkode: 66612...b98
Kågebruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Du er forelska i lærern oh oh. Forelska i lærern. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Fantasier er lov, de fleste har vel fantasert om en lærer, men det er nok best å la fantasier forbli fantasier, ikke minst fordi aldersforskjellen er i meste laget. Anonymkode: 605cf...e9a 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir det feil hvis jeg prøver meg på henne? Du kommer til å bli avvist. Så ja, det blir feil. Anonymkode: f8f3b...b8a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Som lærer til ungdommer på din alder... hold det for deg selv, det er garantert ikke noe som gjengjeldes. Det kommer til å bli merkelig mellom dere. Ĺæreren din er nok profesjonell nok til at hun avviser deg på en fin måte, men det kommer til å bli rart.. Anonymkode: bff00...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Som lærer til ungdommer på din alder... hold det for deg selv, det er garantert ikke noe som gjengjeldes. Det kommer til å bli merkelig mellom dere. Ĺæreren din er nok profesjonell nok til at hun avviser deg på en fin måte, men det kommer til å bli rart.. Anonymkode: bff00...8c2 Hu la meg til på snapchat i går. Brukte lang tid på å finne brukeren hennes.. Det må jo være et tegn? -TS Anonymkode: 66612...b98
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hu la meg til på snapchat i går. Brukte lang tid på å finne brukeren hennes.. Det må jo være et tegn? -TS Anonymkode: 66612...b98 Jeg la til en tidligere kollega på FB her forleden, tviler på at det blir noe for det. Anonymkode: 605cf...e9a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg la til en tidligere kollega på FB her forleden, tviler på at det blir noe for det. Anonymkode: 605cf...e9a Sendte hun en snap nå, der jeg skrev "skjer?☺️". Gud, er nevøs nå haha -TS Anonymkode: 66612...b98 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Mange fantasi fulle tråder på disse sidene. 😮 Hva skal jeg finne på ? Anonymkode: b3777...e6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå