Gå til innhold

Hver dag er en godteri-fest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt deprimert av det der. Jeg spiser normalt og trener hver dag.

Anonymkode: 1aee4...408

• Liker 3
Skrevet

Blir mye reklame for slanking etterhvert 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Jeg håper vi får beskjed i god tid før dette er over. Må rekke å slanke meg tilbake først!😂😂

Anonymkode: 78528...167

• Liker 8
Skrevet (endret)

Glad jeg ikke er den eneste som lett spiser snop når jeg er hjemme.  :arwen:

Endret av SVK
AnonymBruker
Skrevet

Sommerkroppen 2020

image.png.934372565e40a24a926cc9de2bff673a.png

Anonymkode: 11719...391

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Blir moro å se masse desperate tjukkaser på sjekker'n når karantenen er over.

Anonymkode: 369a7...92f

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her skal det komme en skikkelig blåmandag på nordmenn:

https://www.nrk.no/sorlandet/mer-hjemmetid-gir-godteri-boom-1.14968496

Anonymkode: 2d34c...8e1

Det sier mer om hvorfor vi har fått en sånn verden som vi har, at man midt i en global pandemi har fokus og innslag på "vet du, spiser du denne raden melkesjokolade, så må du løpe i 19 timer for å forbrenne den, så ikke kos dere litt ekstra i disse tider". Ikke rart folk får spiseforstyrrelser. 

#Patetisk.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 12
Gjest Keikolina
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir moro å se masse desperate tjukkaser på sjekker'n når karantenen er over.

Anonymkode: 369a7...92f

Med ettervekst og uten vipper.

Løshår i halve håret. Kinnet henger etter mangel på fillers, og rynkene kom fort i panna og sinnarynka uten tilgang på botox.

2020, sannhetens år.

Skrevet
1 time siden, Keikolina skrev:

Med ettervekst og uten vipper.

Løshår i halve håret. Kinnet henger etter mangel på fillers, og rynkene kom fort i panna og sinnarynka uten tilgang på botox.

2020, sannhetens år.

Hørtes tragisk ut😂😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig slank og det skal en til før jeg blir overvektig, men jeg har spist veldig usunt i det siste og har gått opp 2 kg de siste 2-3 ukene, har spist ostepop, bueno-sjokolade og kjeks hver dag, samtidig som jeg har hjemmestudier, så det har blitt mye sitting. Skjerpet meg for to dager siden, må forsøke å spise mer normalt framover. 

Det er utfordrende å ikke spise usunt, for du sitter hjemme alene og kjeder deg, så selvfølgelig er det ikke rart at mange spiser usunt/større mengder, men jeg syns det er enda tristere at folk bruker denne tiden på å fokusere på å trene og få sommerkroppen, det er litt usmakelig å se noen av disse instafit-profilene. 

Anonymkode: bd0d6...775

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Det sier mer om hvorfor vi har fått en sånn verden som vi har, at man midt i en global pandemi har fokus og innslag på "vet du, spiser du denne raden melkesjokolade, så må du løpe i 19 timer for å forbrenne den, så ikke kos dere litt ekstra i disse tider". Ikke rart folk får spiseforstyrrelser. 

#Patetisk.

Helt enig. Jeg blir litt oppgitt når jeg ser venner og folk jeg følger på sosiale medier, som holder på sånn. Jeg er aktiv til vanlig, men jeg gidder ikke å tenke på sommerkroppen og trening/slanking i disse tider, har mer enn nok med alt det andre som foregår. Fokuserer på å gå tur hver dag, gidder hver fall ikke å jogge og irritere forbipasserende (bor midt i smørøyet og da er det vanskelig å holder 1-2 meters avstand). 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig slank og det skal en til før jeg blir overvektig, men jeg har spist veldig usunt i det siste og har gått opp 2 kg de siste 2-3 ukene, har spist ostepop, bueno-sjokolade og kjeks hver dag, samtidig som jeg har hjemmestudier, så det har blitt mye sitting. Skjerpet meg for to dager siden, må forsøke å spise mer normalt framover. 

Det er utfordrende å ikke spise usunt, for du sitter hjemme alene og kjeder deg, så selvfølgelig er det ikke rart at mange spiser usunt/større mengder, men jeg syns det er enda tristere at folk bruker denne tiden på å fokusere på å trene og få sommerkroppen, det er litt usmakelig å se noen av disse instafit-profilene. 

Det er lett å ikke spise usunt hvis du ikke kjøper inn den maten.

Folk har jo ikke nødvendigvis så mye å gjøre, så ikke rart at mange trener om dagen. Bedre å gjøre noe positivt ut av situasjonen enn å bare drive dank hjemme. 

Anonymkode: 2b3fb...7f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jr.Garcon skrev:

#Patetisk.

Får legge til at jeg alltid spiser den sjokoladen og isen jeg har lyst på og har gjort det i alle år og jeg holder meg da da slank for det. Å bli så desperat og fokusert på slikt er ikke sunt og det er irriterende å være med folk som gjør det der og skal fortelle andre om det.

• Liker 2
Skrevet

Helt enig. Jeg blir litt oppgitt når jeg ser venner og folk jeg følger på sosiale medier, som holder på sånn. Jeg er aktiv til vanlig, men jeg gidder ikke å tenke på sommerkroppen og trening/slanking i disse tider, har mer enn nok med alt det andre som foregår. Fokuserer på å gå tur hver dag, gidder hver fall ikke å jogge og irritere forbipasserende (bor midt i smørøyet og da er det vanskelig å holder 1-2 meters avstand). 

:5:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk er så fryktelig svake. Litt kjedsomhet og de går berserk på godteriposen. Er selvkontroll så vanskelig?

Anonymkode: cb82f...727

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk er så fryktelig svake. Litt kjedsomhet og de går berserk på godteriposen. Er selvkontroll så vanskelig?

Ja😕

Anonymkode: 38f38...f2a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er så fryktelig svake. Litt godterispising fra andre og de går berserk med nedlatende kommentarer. Er selvkontroll så vanskelig?

Anonymkode: 606fb...330

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å ikke spise usunt hvis du ikke kjøper inn den maten.

Folk har jo ikke nødvendigvis så mye å gjøre, så ikke rart at mange trener om dagen. Bedre å gjøre noe positivt ut av situasjonen enn å bare drive dank hjemme. 

Når jeg handler så kjøper jeg lite usunt, du finner nesten bare sunne matvarer i skapene mine, men når jeg får søtsug og har ingenting annet å gjøre, så tar jeg en ekstratur til butikken for å kjøpe noe søtt. Det tar meg under ett minutt å gå til butikken, så da blir slik. 

Og hvorfor skal jeg gå rundt og ha dårlig samvittighet? Er ikke overvektig, spiser sunt til vanlig, men nå for tiden sitter jeg nesten bare hjemme og jobber med krevende studier (så nei, jeg driver ikke dank), så hvorfor skal jeg, når jeg er i en kjip situasjon, alene på en hybelleilighet og langt unna familien, sitte å ha dårlig samvittighet for å ha spist potetgull og sjokolade? Slik orker jeg ikke å tenke, det vil bare gi meg en dårligere dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare synes det er irriterende at man skal glorifisere det å muche godis, også skal man klage etterpå. 

• Opprett ny...