Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere som hamstret masse mat og toalettpapir i starten av viruset. Angrer dere og hva gjør dere med alt dere kjøpte ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi spiser det. Hva tror du. Nei jeg angrer ikke. Du burde hamstre litt og litt du også

Anonymkode: c40bc...cc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter godt av mine to pakker med tørrgjær, baker mye mer enn normalt nå til dags og hører det er gjær-mangel i hele Europa nå pga veldig økt etterspørsel😄

Anonymkode: 6effe...803

• Liker 1
Skrevet

Så på tv at noen kjøpte 20 bokser av leverpostei og samme antall makrell i tomat, tenkte kanskje de ble litt lei av dette før de klarte spise det opp 😂

Skrevet (endret)

Jeg hamstret ikke vilt, men jeg handlet mer enn vanlig. Den maten som ble kjøpt spiser vi, selvsagt. Det har vært noen svært økonomiske uker for oss, da vi ikke har trengt å kjøpe annet enn noen liter melk og litt ekstra grønnsaker på butikken. 

Og dasspapir - vel, vi går ikke akkurat mindre på do for tiden siden vi er hjemme så mye av tiden. ;) 

Endret av Ullvott
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi spiser det. Hva tror du. Nei jeg angrer ikke. Du burde hamstre litt og litt du også

Eter du dasspapir? 😮

Anonymkode: 1addc...191

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppriktig nysgjerrig, lever dere nå på hermetikk og frossenmat?

Anonymkode: 46658...1c6

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Loke37 skrev:

Alle dere som hamstret masse mat og toalettpapir i starten av viruset. Angrer dere og hva gjør dere med alt dere kjøpte ?

Nei vet du hva? Jeg syntes den hamstringen jeg gjorde var svært bra! Noen få ting jeg burde hamstret mer av, men godt fornøyd. Grunnen til at jeg er så fornøyd er at jeg nå ikke har hatt behov for å gå på butikken siden 12. mars og dermed bidratt til dugnaden og redusert smittefaren.

Jeg burde kjøpt mer brød og baguetter, mer ost/smøreost og en til vindunk. 

Skal hamster på nytt i morgen. Trenger også grønsaker, potetgull, øl og så skal jeg kjøpe puslespill. 

Anonymkode: ed3f3...7f2

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Om et par dager vil jeg ha brukt opp det siste av dopapiret jeg kjøpte 13. mars. Koronaen er fortsatt her og jeg kommer til å kjøpe inn stort nå også. Alle de andre varene jeg kjøpte inn ekstra av ble brukt opp i løpet av et par uker, så også der kunne jeg kjøpt mye mer. 

Egentlig burde jeg hamstret hver gang jeg var i butikken, så jeg ikke trengte å handle så ofte. 

Største problemet med hamstringen var at jeg kjøpte bare "fornuftige" ting. ... Så jeg var tilbake i butikken etter et par dager, for å kjøpe godteri. 

Anonymkode: ed3f3...7f2

Skrevet
På 2.4.2020 den 19.06, Loke37 skrev:

Det kommer nok en tid da hamsteret får rett. Her hos meg har vi satset alt på å legge oss opp et lager av kjettinger og hengelåser, som vi skal bruke til å bytte til oss hermetikk, den dagen hamsteret vinner!

• Opprett ny...