AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Noen som har blandet Herbalife-pulver med vann?? Blir det helt forjævlig? Skjønner at næringsinnholdet blir feil.. Men kan ta dobbel dose da.. Eller?? Anonymkode: c22c6...5a0
Sunset90 Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 (endret) 1 shake utgjør vell ca 220 cal med melk. Med vann tror jeg det blir ca 100 De fleste bruker melk, eller tilsvarende for melk for og blande ut med. Føler det smaker bedre med melk en vann Går vell an og ta mer pulver for mer calorier Endret 3. april 2020 av Sunset90
Herbalife medlem Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 På 2.4.2020 den 18.57, AnonymBruker skrev: Noen som har blandet Herbalife-pulver med vann?? Blir det helt forjævlig? Skjønner at næringsinnholdet blir feil.. Men kan ta dobbel dose da.. Eller?? Anonymkode: c22c6...5a0 Det kan du fint gjøre. Jeg bruker ikke melk i shaken. Shaken er uansett veldig mettende og gir deg energi. Men jeg må si at jeg syns det er underlig at du spør på dette forumet. Hvis du bruker Herbalife sine produkter, så har du best nytte av å spørre andre Herbalife medlemmer . Bruk dine bekjentskaper i Herbalife. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 På 3.4.2020 den 22.42, Herbalife medlem skrev: Det kan du fint gjøre. Jeg bruker ikke melk i shaken. Shaken er uansett veldig mettende og gir deg energi. Men jeg må si at jeg syns det er underlig at du spør på dette forumet. Hvis du bruker Herbalife sine produkter, så har du best nytte av å spørre andre Herbalife medlemmer . Bruk dine bekjentskaper i Herbalife. Har ingen bekjentskap i Herbalife og er ikke "Herbalife-medlem". Jeg har bare kjøpt pulver fra en Herbalife-butikk på nett. 😊 Vil helst ha det sånn. Tenkte det var et enkelt spørsmål å stille her.. Og jeg fikk jo svar. 😅 Så bra du bruker med vann, da skal jeg prøve det. 😊 Har ikke så mye melk nå for tida. Ts Anonymkode: c22c6...5a0
_popcorn_ Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Ryddet for avsporinger og svar til det. _popcorn_, mod
Herbalife medlem Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ingen bekjentskap i Herbalife og er ikke "Herbalife-medlem". Jeg har bare kjøpt pulver fra en Herbalife-butikk på nett. 😊 Vil helst ha det sånn. Tenkte det var et enkelt spørsmål å stille her.. Og jeg fikk jo svar. 😅 Så bra du bruker med vann, da skal jeg prøve det. 😊 Har ikke så mye melk nå for tida. Ts Anonymkode: c22c6...5a0 Ok. Jeg har aldri brukt melk i shaken. Det mener jeg blir dyrt, og du får i deg de proteiner du trenger via shaken. Det er mye useriøse brukere på Kvinneguiden, og du fikk se noen eksempler på dette i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå