AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Er så lei av å bære tunge poser med flasker. Kjøpte meg en Sodastream forrige uke, og er så langt ganske fornøyd. Men lurer på om noen har noen tips til gode smaker? Så langt har jeg prøvd: 7 up free (den beste og mest autentiske hittil. Smakte som brusen) Pepsi Max (synes det smakte litt sånn billig-cola. Men nå er jo jeg ei Coca cola-jente, og ikke så fan av Pepsi Max.) Ferskendråper de solgte på Elkjøp, fra Sodastream-produsenten. Håpte det skulle smake som Farris Bris, men var ingen søtsmak i dem, nesten bare bitter smak. Ulike former for saft (husholdningssaft og gul saft. Syntes nesten kullsyren tok bort søtsmaken i dem) Har du noen tips? Vil gjerne få følelsen av å drikke god brus eller Farris Bris Anonymkode: 0ba85...a9a
Anzii Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 (endret) Mine favoritter er fun (saft) ice tea, og fun med mandarin smak til sodastream🤩 syns også det er godt å lage sitronvann med kullsyre. Så om jeg skulle laget smaksvann ville jeg nok gått for noe naturlig tilsetning, for er enig med deg i at det er vanskelig å finne noe som smaker godt og naturlig her. liker også sodastream sin appelsinsmak☺️ Endret 2. april 2020 av Anzii 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Ingen flere med gode tips? 😄 Anonymkode: 0ba85...a9a
Gjest Heartgirl Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Jeg har funnet ut at man kan blande saft av forskjellige typer når jeg lager soda stram. F.eks.fun light med smak av appelsin er godt. Likeså Zeroh! med smak av lemon. Det blir som en slags 7'up
Lille-pus Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Med Zeroh Fruit fusion synes jeg smaken likner mye på "Villa" 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Jeg liker de lemonade smakene, både den gule og den rosa. Anonymkode: 8ca9e...01d 1
Krysopras Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 Med den nye FunLight Bright, blei smaken klin lik Sprite Zero 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå