Gå til innhold

Bill Gates advarte mot pandemi i 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

So? Dette er det vel mange som har gjort lengre enn Bill.

Denne pandemien kommer ikke akkurat som en overraskelse. Kun tidspunktet man ikke vet.

Det er bare et tidsspørsmål før vi får et virus som er enda mer dødelig og enda mer smittsomt.

Endret av Uredd
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke interessant at han som er så involvert i vaksiner var så "bekymret" for dette? Beklager, men jeg ser ikke noen empatisk grunn til at han snakker om dette og er så tungt involvert i denne industrien, tror ikke mye på at han er "filantrop".

Anonymkode: 87460...f7a

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke interessant at han som er så involvert i vaksiner var så "bekymret" for dette? Beklager, men jeg ser ikke noen empatisk grunn til at han snakker om dette og er så tungt involvert i denne industrien, tror ikke mye på at han er "filantrop".

Nå bruker han vel penger på å kjøpe vaksiner og gi dem bort. Vaksiner er ikke noe han tjener på.

Skrevet

Det er ikkje spesielt. Eller merkverdig. Det er litt som å sei at det blir krig. Ein dag blir det krig, vi veit bare ikkje når. Det er alltid ein sjanse for pandemi, vi har hatt mange i løpet av historien. Spanske sjuka, svarte døden o.s.v 

AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2020 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Han er visst veldig involvert i andre sykdommer også. Nå er det jo konspirasjonsteorier om at at skal operere mikrochips i folk når de vaksinerer seg. Men nei, Bill Gates er en bra fyr. Så nettopp et intervju med han om dette på The Daily Show 

Anonymkode: 94bb0...1a4

• Opprett ny...