Hugh Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Jeg har flere ganger fått høre av andre at "jeg virker avhengig av andre for å ha det fint" og at "jeg må skape min egen lykke uavhengig av andre". Så nå lurer jeg på hvordan jeg kan få til dette. Jeg er en person som ikke trives så veldig godt i eget selskap og føler meg fort ensom eller rastløs hvis jeg er alene. Hva er det egentlig man kan gjøre med dette? Takk for alle svar💕
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Nesten alle er avhengige av andre for å ha det fint. Du skal være rimelig sterk og rimelig spesiell for å klare deg som fyrvokter i ingenmannsland. Anonymkode: f8e02...776
Hugh Skrevet 2. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten alle er avhengige av andre for å ha det fint. Du skal være rimelig sterk og rimelig spesiell for å klare deg som fyrvokter i ingenmannsland. Anonymkode: f8e02...776 Hm, ja.. Men må da være måter man kan trives bedre med seg selv eller ikke være like "avhengig" av andre. Misforstå meg rett - det er mye jeg holder for meg selv, så når det gjelder ting jeg sliter med så takler jeg det delvis selv. Men trenger på en måte andre for å ha det skikkelig bra.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nesten alle er avhengige av andre for å ha det fint. Du skal være rimelig sterk og rimelig spesiell for å klare deg som fyrvokter i ingenmannsland. Anonymkode: f8e02...776 Fantastisk svar!!! hahahaahhaa Anonymkode: ae799...957
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Da virker du innpåsliten for dem. Du må bli bedre på å være alene og ikke mase så mye om å være med andre Anonymkode: bda5f...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå