AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Det er så mange som har en grell oppfatning av at nå gjelder det å være snille og kontakte mennesker de ellers ikke bruker fem flate øre på. Har du blitt kontaktet av disse, og hvordan velger du å takle slike henvendelser? Anonymkode: 7dc02...3d6 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Nei, takk og lov for det. Blir så sjeldent kontaktet uansett korona eller ikke, så det er ingen forskjell
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Nei. Men jeg har faktisk vurdert å gjøre det. Er det dumt synes du? Anonymkode: a94cb...2da
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Ja to ekser har ringt... Og har sendt noen ekstra meldinger selv også, for å høre hvordan det går med folk. Bryr meg jo om dem fortsatt.. Anonymkode: e71f8...b05 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei. Men jeg har faktisk vurdert å gjøre det. Er det dumt synes du? Anonymkode: a94cb...2da Ville du tatt kontakt om det ikke var korona krise? Anonymkode: 7dc02...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville du tatt kontakt om det ikke var korona krise? Anonymkode: 7dc02...3d6 Vi ble uvenner og jeg hadde slått meg til ro med at vi ikke skulle snakkes mer. Nå som corona-smitte er her blir jeg liksom litt sentimental. Lurer på om forsoning er bedre. Anonymkode: a94cb...2da
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Jeg har sendt meldinger til en eks (vi avsluttet som venner og ser på hverandre som det) fortløpende hver gang det har hendt noe med han, jobben hans, familien hans ++. Var spent på om jeg kom til å høre noe nå siden han vet jeg er berørt av krisen, men ikke hørt et ord siden vi sist snakket i januar. Ble litt skuffet, men men derimot fått meldinger fra perifere venner om hvordan det går, da ble jeg overrasket, men syns det også var hyggelig Anonymkode: 962da...d6d 1
Tarmegenbolle Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 Nei. Har vi ikke kontakt så har vi ikke kontakt. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 Denne traff meg hardt... Jeg gremmes egentlig, men jeg har tatt kontakt med en eks og aner egentlig ikke hvorfor. Jeg har ingen ønsker om å bli sammen med eks igjen og vi har heller ingenting usnakket. Merker at dette koronaviruset gjør noe med meg. Jeg blir mer kjærlig, men samtidig mer sårbar. Jeg var egentlig ferdig med eks for lenge siden og er jo det fremdeles, men altså.. Allikevel tok jeg kontakt for å si hei. Aner ikke hvorfor. Anonymkode: ea5a1...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 Jeg har blitt kontaktet av mange jeg ikke hører så ofte fra (ikke ekser) men føler de er oppriktig intressert i å høre om det går bra med oss nå. Sønnen min gikk på skole med en som er i karantene så var nok en del som ble bekymret om vi også var blitt smittet. Jeg syns det er koselig at de viser omsorg for oss Merker jeg gjør det samme med folk jeg ikke snakker så ofte med men som jeg er bekymret for at de skal bli smittet. Men fra min side er det også oppriktig omsorg for de jeg spør om hvordan de har det. Anonymkode: 23dea...765 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 Har ikke tatt kontakt med noen, og om noen tar kontakt kommer jeg til å tenke at det er rimelig falskt gjort. Har nok med korona om man ikke skal plages med gamle spøkelser og deres egoistiske baktanker i tillegg. Anonymkode: 2201f...b69 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 Jeg synes bare det er koselig at folk sender melding og spør hvordan det går, jeg. ☺️ Samme hvor sjeldent jeg ser de. Anonymkode: 0437c...ad2 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #14 Skrevet 2. april 2020 Har ikke merket noe mer på den fronten. På bursdagen min i år fikk jeg mer oppmerksomhet enn det jeg vanligvis pleier å få. Fikk også gratulasjoner sv folk på FB som vanligvis aldri pleier å gratulere. Anonymkode: 256bb...9ee
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 Jeg har kontaktet flere bekjente jeg ikke ser så ofte, er bekymret og oppriktig intr i om de har det bra. Dette er ikke ekser eller folk jeg har blitt uvenner med, det har jeg absolutt ikke følt noe behov for. Anonymkode: 7d1f3...530 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #17 Skrevet 3. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så mange som har en grell oppfatning av at nå gjelder det å være snille og kontakte mennesker de ellers ikke bruker fem flate øre på. Har du blitt kontaktet av disse, og hvordan velger du å takle slike henvendelser? Anonymkode: 7dc02...3d6 Virker nesten som du forsøker å presentere det som noe negativt. Joda, jeg både kontakter og har blitt kontaktet. Korona får man kanskje til å tenke litt mer på hva som er viktig i livet. Da ser man kanskje at det daglige hastverket er mindre viktig enn gamle vennskap. Har ikke noe problem med å ha kontakt med x'er. Alle mine brudd skjedde i all fordragelighet. Jeg er glad i de alle sammen og ønsker de alt godt. Anonymkode: b7646...e92 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #18 Skrevet 3. april 2020 Ja. Og det var som forventet. Kjedet seg alene og var kåt. 🙄 Fkk et intimt bilde uten forvarsel. Blokkert. Anonymkode: b2c10...407 2
Jaybird Skrevet 3. april 2020 #19 Skrevet 3. april 2020 Denne tiden kan nok på mange måter sammenlignes med hva mange opplever og gjør i julen. Det er tid for å vise ekstra omtanke, samtidig som det er en klar pause i den ellers hektiske hverdagen som de fleste har. Da er det naturlig at mange tenker litt ekstra på de som man bryr seg om, men som man ellers ikke har så mye kontakt med. Om det er rett eller galt har jo flere sider, noen kan sikkert mene at hvis de bryr seg, så burde de ha kontakt på jevn basis, mens andre setter kjempepris på å bli husket på, selv om det ikke er så ofte. Selv synes jeg det er fint å få en melding utenom det vanlige, men jeg forstår grunnen, og jeg venter ikke at det skal bli noe særlig mer kontakt enn vanlig etter denne krisen er over. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #20 Skrevet 3. april 2020 Nei, heldigvis ikke. Anonymkode: 68ec0...860 1
Anbefalte innlegg