AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Teit overskrift, men spørsmålet er som følger: Har noen her testet å ha i blåshampo i håret i lenger til? Type over natta? Håret mitt har blitt så gult og føler at det ikke hjelper stort og bruke den tre minutter i dusjen. Har sett flere filmer på YouTube hvor de som tester dette får en nydelig kald farge. Er bare redd for at det skal slite veldig? Eller at jeg skal ende opp med blått hår 😂 Er ute etter erfaringer (og gjerne før/etterbilder) om noen har testet dette Anonymkode: 7a802...0ba
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Har du prøvd å ta den i tørt hår og la den sitte i? Anonymkode: 437b2...be7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Du risikerer det blir blått. Det finnes en mellomting mellom tre minutter og hele natten også. Hilsen en som fikk blått hår av å vaske det to ganger i uken Anonymkode: a3958...288
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Hele natta gjør sannsynligvis at håret blir blått/lilla. Jeg har flere ganger tatt blåshampoo i mitt blonde hår for å få svak blå/lillafarge. Sitter gjerne en times tid. Så ville heller prøvd meg frem med en halvtime eller noe først, og gjort det flere ganger Anonymkode: f4fbb...ed3
wahaj Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Blå er for oransje toner, lilla er for gult. Prøv heller en god lillasjampo. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Takk for tips Jeg kommer neppe til å prøve mer enn en halvtime-time første gangen. Til nå har jeg hatt den i et par minutter i dusjen Ja, den jeg har er blå. Ble anbefalt den av frisør. Har tidligere brukt lilla så kanskje det er bedre ja. Anonymkode: 7a802...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå