Gå til innhold

Hvilket fernstyrt sexleketøy til bruk alene eller med partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lyst til å kjøpe et fjernstyrt sexleketøy som kan brukes alene eller med partner. Viktig at vibratoren sitter godt på plass og gjerne stimulerer både klitten og innsiden samtidig. Stort pluss om den også er lydsvak nok til å kunne brukes ut i offentligheten med fjernstyring 😉

Hva bør jeg gå for?

Har vurdert denne:

https://www.sinful.no/we-vibe-sync-par-vibrator

Eller denne:

https://erotikknett.no/Kuler-og-egg/Med-fjernkontroll/NU---remote-bullet

Eller denne:

https://www.sinful.no/love-to-love-wonderlove-klitoris-og-g-punktsstimulator

Noen som har brukt disse eller andre og har gode forslag?

Alle forslag mottas med takk!

Anonymkode: 6faa4...914

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har brukt disse eller andre og har gode forslag?

Alle forslag mottas med takk!

Jeg liker denne jeg da med wifi, den kan settes opp mot camming, den fungerer både med og uten partner🙄 https://www.lovense.com/long-distance-sex-toys

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg liker denne jeg da med wifi, den kan settes opp mot camming, den fungerer både med og uten partner🙄 https://www.lovense.com/long-distance-sex-toys

Mener du den Nora-varianten eller Lush-typen?

Tenkte på noe jeg kan gå med ute og som han kan fjernstyre, men som også kan brukes alene av meg eller at den kan brukes som en par-vibrator om mulig (inni meg mens vi har sex for felles nytelse).

AnonymBruker
Skrevet

Om det er egg du er ute etter, er lush greia. Lush 2 er vistnok genial, har bare 1 selv. 

Anonymkode: 3d457...ab1

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du den Nora-varianten eller Lush-typen?

Litt smak og behag, men Lovense er størst på markedet... Lush 2 brukes mye på chaturbate, skype etc, den kan også styres av musikk på telefon, lavest på støynivå og høy på vibrasjonsnivå. Den har både bluetooth og wifi😊

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Litt smak og behag, men Lovense er størst på markedet... Lush 2 brukes mye på chaturbate, skype etc, den kan også styres av musikk på telefon, lavest på støynivå og høy på vibrasjonsnivå. Den har både bluetooth og wifi😊

Alt derfra kan styres sånn 😛 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Funker den som parvibrator også? Kan den være inni samtidig som partner penetrerer? Og er det evt digg for mannen også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en lush selv og må si den er utrolig morsom, lite lyd og kraftige vibrasjoner.
Gode kontroller også, hadde et sånt we-vibe egg, men liker lush bedre.
Kraftigere vibrasjoner og den sitter liksom bedre, syntes jeg.

Anonymkode: d54cc...f38

AnonymBruker
Skrevet

OM du skal kjøpe Lush, vil jeg anbefale å skaffe lush 2.
Det at av og på knappen er INNI deg på 1, er litt plagsomt. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker den som parvibrator også? Kan den være inni samtidig som partner penetrerer? Og er det evt digg for mannen også?

Jajja ja, den kan godt være inni samtidig, da kan man bare ligge å stramme penisen uten bevegelse... Fungere med bevegelse også da, det er ikke ubehagelig akkurat😝

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har erfaring med fjernstyrte. 
Hvis partner bor langt unna, kan vi leke sammen med en app-styrt vibrator? 
Eller må man være på samme sted?

Anonymkode: 2ece9...96d

AnonymBruker
Skrevet

Lovense styres fra telefonapp, og kan derfor styres fra hele verden, samme hvor langt vekke man er 😃 Begge må ha appen seff. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Vurderer også å kjøpe en fjernstyrt vibrator, mest fordi jeg er nysgjerrig på å bruke den utenfor soverommet 🙊 men også fordi samboer jobber 4 uker borte, og da hadde det vært gøy om han kunne styrt den. Har du fått kjøpt det noe TS?

Denne ser jo lovende ut, men noe dyr:

https://erotikknett.no/Kuler-og-egg/Med-fjernkontroll/Lovense---Lush-II-Bullet-Vibrator

Denne ser også grei ut, men den kan vi ikke bruke når han er på jobb:

https://www.sinful.no/love-to-love-wonderlove-klitoris-og-g-punktsstimulator

Og tilslutt denne som er lik den første, denne er fra kondomeriet, og jeg vet ikke hvorfor, men føler jeg kan stole mer på kondomeriet.no.

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/tradlos-vibrator-we-vibe-jive/?perform=product

Noen som har erfaringer?

Skrevet
12 minutter siden, vaarinn skrev:

Noen som har erfaringer?

Må nok kjøre cam eller facetime samtidig da, ellers greier man jo ikke å se hvordan ansiktsuttrykket endres, og ikke minst praten og lyden hun gir😋

Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer said:

Må nok kjøre cam eller facetime samtidig da, ellers greier man jo ikke å se hvordan ansiktsuttrykket endres, og ikke minst praten og lyden hun gir😋

Ja, det kunne vært noe. Men iblant jobber han sånn at han kan være litt tilgjengelig på meldin f.eks, men ikke prate i telefon/facetime, så da tenker jeg at det hadde vært lurt bare med appstyring. 😎

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, vaarinn skrev:

Ja, det kunne vært noe. Men iblant jobber han sånn at han kan være litt tilgjengelig på meldin f.eks, men ikke prate i telefon/facetime, så da tenker jeg at det hadde vært lurt bare med appstyring. 😎

Så bra dere ser løsninger, uten tvil spennende de første gangene da, det kommer ann på hvor ville dere er og passer sammen😋...men den kan jo også styres med musikk da, hvis du vill ha den litt for deg selv også😉

Skal dere bruke den kun via appstyring bør han jo vite at du ikke er inne i en butikk når det begynne å brumme😂...neida, det var bare spøk, men det praktiserers det også😅

Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer said:

Så bra dere ser løsninger, uten tvil spennende de første gangene da, det kommer ann på hvor ville dere er og passer sammen😋...men den kan jo også styres med musikk da, hvis du vill ha den litt for deg selv også😉

Skal dere bruke den kun via appstyring bør han jo vite at du ikke er inne i en butikk når det begynne å brumme😂...neida, det var bare spøk, men det praktiserers det også😅

Man må nesten det når han jobber sånn, 4 uker uten sex med han er lenge, men derfor jeg vil få litt spenning inn i hverdagen. 😀

Haha, ja men det er jo nettopp det jeg tenker hadde vært utrolig spennende og digg! 😅

Skrevet
2 minutter siden, vaarinn skrev:

Man må nesten det når han jobber sånn, 4 uker uten sex med han er lenge, men derfor jeg vil få litt spenning inn i hverdagen. 😀

Haha, ja men det er jo nettopp det jeg tenker hadde vært utrolig spennende og digg! 😅

Huff ja, 4 uker er lenge... husker selv da jeg hadde turnus, måtte jo ta igjen det fortapte da så det ble dobbelt opp😅 Tror nok det er ei grei løsning for dere da, husk at det finnes runkemaskin du kan styre han med da, da bruker dere bare samme appen... og vedde på hvem som kommer først😉

Skrevet
10 minutter siden, Bamseklemmer said:

Huff ja, 4 uker er lenge... husker selv da jeg hadde turnus, måtte jo ta igjen det fortapte da så det ble dobbelt opp😅 Tror nok det er ei grei løsning for dere da, husk at det finnes runkemaskin du kan styre han med da, da bruker dere bare samme appen... og vedde på hvem som kommer først😉

Haha, nettopp det som skjer.

Runkemaskin har jeg ikke hørt om, men er det ca samme som de der flashlight eller hva det heter? Vet ikke om det hadde vært noe for oss, men det er hvertfall en idé om det skulle bli veldig frustrerende 😂

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, vaarinn skrev:

Runkemaskin har jeg ikke hørt om, men er det ca samme som de der flashlight eller hva det heter? Vet ikke om det hadde vært noe for oss, men det er hvertfall en idé om det skulle bli veldig frustrerende 😂

Den er mye deiligere enn en vanlig fleshlight ja🤐

Det spørs hvordan han takler det da, fant en liten snutt på hvordan det fungerer:

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...