AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Vil så gjerne lære meg å klippe hår! litt basic hårklipper. hvordan kan jeg lære meg dette uten utdanning? Finnes det noen små kurs? Anonymkode: 53440...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 4 minutter siden, LadyGrey skrev: YouTube 😃 Er vanskelig å finne folk å øve på før jeg tar imot folk med penger... Anonymkode: 53440...8cd
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Du kan jo ikke klippe håret på folk for penger?? Da må de gå til frisøren. Uansett ikke lov å klippe håret på 'hvem som helst' nå for tiden, du kan klippe de i eget hus, that's it. Men ja, youtube. Anonymkode: aa6d7...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ikke klippe håret på folk for penger?? Da må de gå til frisøren. Uansett ikke lov å klippe håret på 'hvem som helst' nå for tiden, du kan klippe de i eget hus, that's it. Men ja, youtube. Anonymkode: aa6d7...6a7 Vil øve nå, og klippe senere når alt er bra igjen Tenkte å ha hjemmesalong Anonymkode: 53440...8cd
Jdz Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil øve nå, og klippe senere når alt er bra igjen Tenkte å ha hjemmesalong Anonymkode: 53440...8cd Hvorfor ikke ta en frisørutdanning da? Personlig ville jeg aldri klippet meg hos noen som har lært å klippe via YouTube eller et treukers brevkurs...
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Jdz skrev: Hvorfor ikke ta en frisørutdanning da? Personlig ville jeg aldri klippet meg hos noen som har lært å klippe via YouTube eller et treukers brevkurs... Kjenner faktis en dame som har kø og kunder hver eneste dag. Hun klipper hjemme for 70kr. hun bor i en hus og se granske Rik ut Anonymkode: 53440...8cd
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil øve nå, og klippe senere når alt er bra igjen Tenkte å ha hjemmesalong Anonymkode: 53440...8cd Men da må du jo ta frisørlinja i offentlig skole eller ta frisørkurs/skole ved privatskole. Adam og Eva har vel noe sånt? Anonymkode: f68c5...168
Jdz Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner faktis en dame som har kø og kunder hver eneste dag. Hun klipper hjemme for 70kr. hun bor i en hus og se granske Rik ut Anonymkode: 53440...8cd Det er i såfall fordi hun selger dop. Du kan ikke overleve på 70 kroner per klipp. Utstyr er dyrt, skatt og moms. Dette går ikke rundt selv med svart arbeid 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå