AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Fase 3 og 4 har vi vært i, som var fra midten av mars og til 30. mars. Nå er vi i fase 5, og i mai kan vi se at det er over. Ta mine ord seriøst og se hva som skjer, men i mai er det slutt. Dere holder ut en måned til i karantene og isolasjon. Bruk tiden vel og få gjort det du aldri før har hatt tid til. Lykke til. Anonymkode: 94bb9...489 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 2. april 2020 5? Nei, vi er så vidt på vei til fase 3. Anonymkode: b551e...7b3 66
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fase 3 og 4 har vi vært i, som var fra midten av mars og til 30. mars. Nå er vi i fase 5, og i mai kan vi se at det er over. Ta mine ord seriøst og se hva som skjer, men i mai er det slutt. Dere holder ut en måned til i karantene og isolasjon. Bruk tiden vel og få gjort det du aldri før har hatt tid til. Lykke til. Anonymkode: 94bb9...489 Les litt før du påstår noe. Vi er mellom fase 2 og 3. Dessuten vil nok ikke dette viruset forsvinne på lang lang tid! Anonymkode: f70aa...275 33
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Jeg har allerede lest. På universitetssykehuset i Tromsø er det synkende smittetilfeller og innlagte med Korona. Hvor lenge varer fase 2? I begynnelsen av mars var det og noen som sa vi er i fase 2. Fase 2 er over, og ukene har passert uten at dere har merket det. Hva ellers forventer dere om "full epidemi"? At det skal bli helt kaos og massedødsfal som Italia? De dødsfallene som kommer nå er fra Sverige fordi sverige har ikke gjort som oss, og innført tiltak. Det at vi innførte tiltak så tidlig som i fase 2, gjorde det bedre for fase 3 og 4 at vi slapp den fulle epidemien. https://www.altaposten.no/nyheter/2020/04/02/Antall-koronainnleggelser-flater-ut-i-Tromsø-21512746.ece Anonymkode: 94bb9...489 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Faren er ikke over, men frykten begynner å gi seg. Enda mer tegn til at vi er i fase 5: https://www.nrk.no/norge/koronafrykten-faller-blant-nordmenn-_-butikker-apner-igjen-1.14969992?fbclid=IwAR0JkmJdOhKajSjbIMXcCM3q0g9apjLGz4yYA2FeF4SMCEYCfqRxJ61eiec Anonymkode: 94bb9...489 3
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fase 3 og 4 har vi vært i, som var fra midten av mars og til 30. mars. Nå er vi i fase 5, og i mai kan vi se at det er over. Ta mine ord seriøst og se hva som skjer, men i mai er det slutt. Dere holder ut en måned til i karantene og isolasjon. Bruk tiden vel og få gjort det du aldri før har hatt tid til. Lykke til. Anonymkode: 94bb9...489 Vi er fremdeles i fase 2, vi blir i fase 3 etter påsken.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 Enda et lite troll ute å går Vi er ikke ferdig med fase 2, og hvor fort det går videre avhenger av hvor mye folk isolerer seg. Anonymkode: 265c6...152 12
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Vi er i fase "stikk hodet i sanda og vent til alle problemer forsvinner på magisk vis" Anonymkode: 7f012...9cc 21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 FHI har vært klare på at i mellom fase 2 og 3. Det er bare til å google det så finner du det selv. TROLL Anonymkode: 11351...ada 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 Dette er et argument for at alt skal åpnet igjen. Men det er ikke basert på fakta. Epidemien var såvidt begynt. Folk kan ikke begynne å slappe av når det skal bli så mye verre framover. I hvert fall dersom alle insisterer på at de har hatt nok av sosial distansering. Anonymkode: b5b22...210 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 Frykter at det blir en eksplosjon av smittetilfeller i påska eller rett etter. Folk klarer vel ikke å holde ræva si i ro. Mange med slappe holdninger til smittevern ol. Når folk (idioter) som av en eller anna grunn innbiller seg at nå er det snart over, da kommer smellen, Italienske tilstander. Bare vent å se.. Anonymkode: afebe...279 21
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 Myndighetene klarer ikke engang å sette igang antibac produksjon i landet igjen, og sørge for at usatte steder som matbutikker har dette tilgjengelig for kunder. Masker? Glem det. Anonymkode: dbb8c...494 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Enda et lite troll ute å går Vi er ikke ferdig med fase 2, og hvor fort det går videre avhenger av hvor mye folk isolerer seg. Anonymkode: 265c6...152 Ja, takk for å ha kalt meg troll. Det skal jeg ta til meg. 🥰 Bare vent, det blir ikke noe "større epidemi". Når mai kommer vil du se mine ord og forstå sannheten. Men det er selvsagt viktig at tiltak opprettholdes i hele fase 5 og. Etter påske er korona over, og gjennoppreisingen av samfunnet kan starte.Men da blir det nye problemer grunnet økonomi og arbeidsledighet. Men problemer er det alltid løsninger. Tenk kreativt! Forresten er på vg de tilfellene som har oppstått mest nå fra sverige og storbrittania... Anonymkode: 94bb9...489 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #14 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Frykter at det blir en eksplosjon av smittetilfeller i påska eller rett etter. Folk klarer vel ikke å holde ræva si i ro. Mange med slappe holdninger til smittevern ol. Når folk (idioter) som av en eller anna grunn innbiller seg at nå er det snart over, da kommer smellen, Italienske tilstander. Bare vent å se.. Anonymkode: afebe...279 Ja, folk har ikke evnen til å vurdere situasjonen kritisk. De tror at vi har kommet like langt i epidemien som Italia eller USA fordi vi har hatt smitte i landet omtrent like lenge. De glemmer av at grunnen til at det ikke har eksplodert hos oss ennå er tiltakene som kom så fort. Anonymkode: b5b22...210 11
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #15 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: FHI har vært klare på at i mellom fase 2 og 3. Det er bare til å google det så finner du det selv. TROLL Anonymkode: 11351...ada De såkalte fhi-ekspiertene sier det, ja... for dem vil jo at dette skal være en utbredet epidemi med masseddødsfall...... Måtte like posten din forresten, bare for å synliggjøre det at du kalte meg TROLL som jeg tar som et kompliment. Anonymkode: 94bb9...489 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 13 minutter siden, O.G. said: Vi er fremdeles i fase 2, vi blir i fase 3 etter påsken. Og kildene dine er? Påstander er lett. Ja, jeg skrev også en påstand. Men det er heldigvis flere sider av en sak og det er det helt okei i, det å mene forskjellig. Anonymkode: 94bb9...489
wintergirl Skrevet 2. april 2020 #17 Skrevet 2. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frykter at det blir en eksplosjon av smittetilfeller i påska eller rett etter. Folk klarer vel ikke å holde ræva si i ro. Mange med slappe holdninger til smittevern ol. Når folk (idioter) som av en eller anna grunn innbiller seg at nå er det snart over, da kommer smellen, Italienske tilstander. Bare vent å se.. Anonymkode: afebe...279 «Bare vent» har blitt en stor favoritt for mange å si om dagen. «Bare vent!» En ting er at vi ikke har nådd toppen enda, men det blir ikke italienske tilstander i Norge. Ganske idiotisk å spre falsk frykt også. 12
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #18 Skrevet 2. april 2020 Det er jo nettopp derfor at selv om vi er i fase 5, så må også tiltakene fortsatt opprettholdes. Det står det og på fhi.no sine sider. Påske må nok fortsatt feires hjemme og holde avstand fra folk. Anonymkode: 94bb9...489 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #19 Skrevet 2. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og kildene dine er? Påstander er lett. Ja, jeg skrev også en påstand. Men det er heldigvis flere sider av en sak og det er det helt okei i, det å mene forskjellig. Anonymkode: 94bb9...489 Tidenes innlegg! 1. Be om kilder (til tross for at man ikke har vist til ordenlige kilder selv) 2. Sleng ut et nedlatende "påstander er lett!" 3. få et lite akutt snev av selvinnsikt og innrømme at man selv også bare skrev en påstand 4. Mumle noe om at det er heldigvis flere sider av samme sak, og at det er helt okei å mene forskjellig Og poenget ditt var ...? Anonymkode: ee58b...58c 10
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #20 Skrevet 2. april 2020 Nå begynner folk å gi litt mer blaffen, så det stiger snart igjen. Anonymkode: f7d85...e06 4
Anbefalte innlegg