Gå til innhold

Oppdatering Sverige

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

C19.se har nå stanset. Den har ikke rørt seg siden kl 14 i går....

Anonymkode: c95e3...389

Den har hoppet opp til 307 nå. Men det er noe kluss med tallene deres. I følge Tegnell hadde de ikke testet absolutt alle døde, og han har snakket om noe "etterslep" på tallene i to dager nå. Hva de driver med, det kan man spørre om.

Anonymkode: 3194a...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har hoppet opp til 307 nå. Men det er noe kluss med tallene deres. I følge Tegnell hadde de ikke testet absolutt alle døde, og han har snakket om noe "etterslep" på tallene i to dager nå. Hva de driver med, det kan man spørre om.

Anonymkode: 3194a...88d

Som sagt har den stått stille siden kl 14 i går. Da var det også +48 dødsfall. Jeg husker det pga jeg lurte på om den kom til å gå over 100 innen midnatt.

AnonymBruker
Skrevet

C19.se er tilbake. Dog er den feil.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

C19.se er tilbake. Dog er den feil.

Den har vært der hele tiden, men den får ikke mer oppdaterte tall enn regionene legger ut.

Anonymkode: 72773...292

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har vært der hele tiden, men den får ikke mer oppdaterte tall enn regionene legger ut.

Anonymkode: 72773...292

Var det jeg mente med at den er feil.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg tenker på ang Sveriges strategi er hvordan situasjonen på sykehusene vil bli etterhvert som tallene stiger. Jeg vet ikke hvor mange innlagte de har, men det må jo bli en del etterhvert. Det kan gå hardt utover helsevesen og andre pasienter. Norge bremser spredningen. Da blir det forhåpentligvis ikke fullt så mye press på vårt helsevesen sammenlignet med sverige. 

Anonymkode: 80055...77c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

357 nå. 
1400 innlagt på sykehus 

Anonymkode: 025f4...df9

AnonymBruker
Skrevet

391 menesker har dødd nå i Sverige 😞

https://c19.se/

Anonymkode: 09ca6...4e6

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får Tegnell mer og mer i vrangstrupa!! For en fuckings idiot!!

Anonymkode: 406c4...b67

Og Løfven - middelaldrende hvite menn med overoppblåst selvbilde og tro på egne evner er søren meg verste sort. De har med vilje sendt Sverige ut i dette. Det samme gjelder for Boris i England og Trump i USA. Her hjemme har vi en rekke forsvarsidioter som også har samme tankegang.

Anonymkode: cf432...e0b

• Liker 3
Gjest Bohrman
Skrevet
On 4/2/2020 at 3:06 PM, AnonymBruker said:

Sverige har jo ingen kritisk presse på samme måte som vi har her i Norge. Utrolig rart at ingen kritiske røster stiller spørsmålstegn ved måten Sverige har behandlet denne krisen på.

Anonymkode: 6dad0...c32

Sverige har akkurat det samme medielandskapet som det vi har her i Norge. D.v.s. en mainstream-presse som er lojale mot venstre-sentimenter (kan til nøds omtale sentrums-sentimenter med en smule respekt og objektivitet), og en alternativ-presse som stort sett er lojale mot høyre-sentimenter. Begge deler av medielandskapet baserer seg på halv-sannheter (altså ikke direkte løgner stort sett, men propagandaen ligger i det som ikke fortelles eller rapporteres om).

AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2020 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Sverige har jo ingen kritisk presse på samme måte som vi har her i Norge. Utrolig rart at ingen kritiske røster stiller spørsmålstegn ved måten Sverige har behandlet denne krisen på. 

Det har først blitt sak når en hel verdenspresse reagerer på hva som skjer i Sverige. Først da kommer det noen få spede rapporter på at det kanskje ikke har vært så lurt. Tragisk å se.

Anonymkode: 6dad0...c32

Følg Peter Wolodarski på Facebook eller twitter - han er redaktør i DN.se og er kritisk til mye av det Sverige driver med. Dyktig journalist!

Anonymkode: cf432...e0b

• Opprett ny...