AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 ..sånne som kjæresten styrer via app. Han mener ha dem i når jeg er med venninner, går i butikken og etter korona når jeg er på jobb.. Jeg mener, finnes det ikke en mellomting, noe som er pirrende uten å være helt crazy? Forslag mottas med takk 👍 Anonymkode: 7eb1f...429
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 I stua hjemme når dere ser på tv fks.? Eller under rmidagen? Anonymkode: 8a46d...ddd
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Ikke dra med sexlivet på jobb. Men å bruke egg mens man er ute, så lenge det er et stille ett, er jo bare pirriende 😃 Anonymkode: e4167...cb6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Æææhhh😨 Ha dem i når du er med venninner?! Hadde synes det var utrolig frastøtende og respektløst om en venninne gjorde noe sånt. Anonymkode: 9c631...3a1 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æææhhh😨 Ha dem i når du er med venninner?! Hadde synes det var utrolig frastøtende og respektløst om en venninne gjorde noe sånt. Anonymkode: 9c631...3a1 Det kommer vel helt an på vennene? Jeg har venner som hadde syns det var dritimoro, så det hadde ikke vært noe problem. mens andre igjen, ikke vil dras inn i sånn, så med de ville jeg seff ikke hatt i egg Anonymkode: e4167...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kommer vel helt an på vennene? Jeg har venner som hadde syns det var dritimoro, så det hadde ikke vært noe problem. mens andre igjen, ikke vil dras inn i sånn, så med de ville jeg seff ikke hatt i egg Anonymkode: e4167...cb6 Hvordan finner du ut av hvem som er med på det eller ikke da? Bare spørr du rett ut "forresten, er det greit jeg setter et egg i fitta som typen kan styre mens vi er på shopping"? Hadde jeg hatt en venninne som hsffe spurt meg om noe sånt, eller som midt i en samtale begynte å stønne, så tror jeg at jeg hadde takket for kaffen, dratt hjem og gradvis faset ut vennskapet.. Anonymkode: f6283...132 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 Men dette er vel en runketråd, så hvorfor gadd jeg egentlig svare 😋 Anonymkode: f6283...132
Bamseklemmer Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men dette er vel en runketråd, så hvorfor gadd jeg egentlig svare 😋 Runketråd for kvinner mener du vel, det er mange kvinner som liker dette, la de få fred.... Jeg hadde ei slik venninne som TS, hun lagde mye krøll og våte boxere på meg.. men det var nok med hensikt fordi hun visste jeg ble så fort tent og våt😅
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan finner du ut av hvem som er med på det eller ikke da? Bare spørr du rett ut "forresten, er det greit jeg setter et egg i fitta som typen kan styre mens vi er på shopping"? Hadde jeg hatt en venninne som hsffe spurt meg om noe sånt, eller som midt i en samtale begynte å stønne, så tror jeg at jeg hadde takket for kaffen, dratt hjem og gradvis faset ut vennskapet.. Anonymkode: f6283...132 Nå snakker mine venner veldig åpent om sex, så jeg vet hvem det er ok med og hvem det ikke er 😃 Anonymkode: e4167...cb6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: I stua hjemme når dere ser på tv fks.? Eller under rmidagen? Anonymkode: 8a46d...ddd Takk for tips! 1 hour ago, AnonymBruker said: Men dette er vel en runketråd, så hvorfor gadd jeg egentlig svare 😋 Anonymkode: f6283...132 Ikke runketråd. 1 hour ago, AnonymBruker said: Æææhhh😨 Ha dem i når du er med venninner?! Hadde synes det var utrolig frastøtende og respektløst om en venninne gjorde noe sånt. Anonymkode: 9c631...3a1 Typens forslag. Tenker det samme som deg. Anonymkode: 7eb1f...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå