Gå til innhold

Utrolig klein situasjon - sjekking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går var jeg en tur på butikken og utenfor butikken kommer det en tilfeldig fyr med hund. Jeg, som ikke kan møte en hund uten å bli i ekstase, vil selvsagt hilse på hunden. Det ender i en liten i prat om løst og fast før jeg skjønner at her er det noen som har oppfattet noe helt annet. Uten å gå i detaljer er det slik at noen ganger som kvinner havner vi i litt kinkige situasjoner noen ganger bevisst og noen ganger ubevisst. Når denne randome fyren etter 2 minutter prat begynner å prate om at han kan se fremtiden med meg, så kjenner jeg litt på her skjer det noe som er oppfattet helt på feile bølgelengder. Nå har han klart å finne meg på facebook, og jeg klarer rett og slett ikke å få frem ordene som sier at jeg ikke er helt der og at jeg kanskje syns det er litt ubehagelig. Noen tips på hvordan løse det uten å være totalt bitch og blokke ?

Anonymkode: 97fcc...b73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle ha spurt han "Hva mener du med det du sier?" eller sagt, "Tror du misforstår noe her" eller, "Er du seriøs nå eller!?" Og husk alltid, det er lov å prøve seg!

Blir kanskje kleint om dere treffes på butikken igjen.

Finn ut om han mente det eller om han sa det som spøk, det var jo 1 april igår og så.... :P

Anonymkode: 2ec75...6a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh, i alle dager. Det er jo ikke verre enn å la være å svare, og blokkere personen. Og kanskje la være å kaste seg over fremmede.

Anonymkode: a21aa...70b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke vant til å snakke med andre mennesker?

Anonymkode: 1e8d1...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke du bare svart ham der og da? «Ser du framtida med meg? Å nei da du, jeg er nok bare interessert i hunden din, men ser gjerne en fremtid med ham😍»

Anonymkode: bf9c0...70a

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke du bare svart ham der og da? «Ser du framtida med meg? Å nei da du, jeg er nok bare interessert i hunden din, men ser gjerne en fremtid med ham😍»

Anonymkode: bf9c0...70a

Dumpa for en hund😳 Men det er helt greit for min hund er helt fantastisk😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...