AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Jeg har hodepine, men ikke feber. Trodde det var pga. lite væske, men har drukket mye siden det oppsto for 1,5 døgn siden.. Kan dette være corona? Leste en artikkel om en som sa vi måtte være obs. på alle symptomer.. Bør jeg oppføre meg som jeg er smittet? Anonymkode: 27713...8a1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Kanskje hvis du aldri har det ellers? Men stress, innesitting, for mye skjermtid osv kan jo også gi hodepine så det er kanskje situasjonen. Jeg har skikkelig vondt i hodet i dag pga det veldige lavtrykket som brått kom her nå. Anonymkode: de120...616 1
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Den er så vanskelig å vurdere. Jeg hadde svak hodepine i pannen, i litt over en uke. Temp på 37,5 - altså ikke feber, men varmere enn vanlig. DET var det. Har aldri hatt hodepine i pannen før, og aldri så lenge. Har holdt meg selv i karantene for sikkerhets skyld, men jeg aner jo ikke hva det var.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Jeg tenker at stress eller noe annet er mye mer sannsynlig enn korona. Karantene er vel først og fremst for de med luftveissymptomer, ikke bare hodepine. Har du anledning til å være inne en dag eller to da, til du ser hvordan/om det utvikler seg? Anonymkode: 16fbd...9bb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Jeg lurer også på dette med hodepine. Jeg hadde intens hodepine i 2-3 dager og etter det begynte det å kile i brystet. Er veldig spent på å få testet meg når disse antistoff-testene etterhvert blir tilgjengelige. Anonymkode: 2172a...b84
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hvis du aldri har det ellers? Men stress, innesitting, for mye skjermtid osv kan jo også gi hodepine så det er kanskje situasjonen. Jeg har skikkelig vondt i hodet i dag pga det veldige lavtrykket som brått kom her nå. Anonymkode: de120...616 Jeg har det i grunn ganske ofte ellers, men bruker å gå over fra en dag til neste i alle fall. Det har det ikke gjort nå. Kan være situasjonen ja. 😊 Ts Anonymkode: 27713...8a1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 5 timer siden, Sweet Ingrid skrev: Den er så vanskelig å vurdere. Jeg hadde svak hodepine i pannen, i litt over en uke. Temp på 37,5 - altså ikke feber, men varmere enn vanlig. DET var det. Har aldri hatt hodepine i pannen før, og aldri så lenge. Har holdt meg selv i karantene for sikkerhets skyld, men jeg aner jo ikke hva det var. Skjønner. 😊 Jeg har stort sett mellom 37,5 og 38, jeg.. Og også nå. Nei, ikke så greit å vite.. Ts Anonymkode: 27713...8a1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at stress eller noe annet er mye mer sannsynlig enn korona. Karantene er vel først og fremst for de med luftveissymptomer, ikke bare hodepine. Har du anledning til å være inne en dag eller to da, til du ser hvordan/om det utvikler seg? Anonymkode: 16fbd...9bb Har vel kanskje med situasjonen min å gjøre, ja.. Søvn, vann osv. Men har vært utendørs. Joda, har mulighet til å holde meg hjemme, har forsåvidt vært hjemme i 3 uker, bortsett fra kontakt med foreldrene mine.. Ts Anonymkode: 27713...8a1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 Jeg hadde også sterk hodepine og på grensen til feber for et par uker siden, samt litt tung i pusten. Det varte i litt over en uke, av og på. Vet fortsatt ikke hva det var. 😳 Pleier aldri å ha det slik ellers. Kan være lurt å holde seg mest mulig hjemme, ihvertfall - for å være på den sikre siden. Anonymkode: e9069...d35 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 Er du permittert? Mindre aktiv enn ellers? Isåfall kan det være spenningshodepine. Anonymkode: 31d3d...b12
Anbefalte innlegg