AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Hva tenker dere om at en middelaldrende mann legger til jenter under 20 år på facebook? Disse jentene er hverken i familie eller jobber for vedkommende. Får bare litt ekkel magefølelse... tror han har kommet i midtlivskrisen, da han i fjor kjøpte seg sportsbil etc. Eller spiller det ingen rolle kanskje? Jeg legger ikke til unge gutter under 20 år i min venneliste, da jeg ikke har noe som helst til felles med dem. Anonymkode: 5bee8...a83 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Nei, det er for umodent for min del. Ville blitt turn off. Orker ikke aldersfiksert kjønnshamstring. Liker demokratiske menn. Anonymkode: 13a21...91b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Æsj...umodne menn er ekkelt. Anonymkode: cf6c6...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget spesielt Anonymkode: a0e1c...e9a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Du sier de hverken er i familie med eller jobber for vedkommende det kan likevel finnes andre grunner til å ha de der, uten at det er noe kreepy med det. Jeg er kvinne i begynnelsen av 40åra, og har flere unge, både gutter og jenter, på min facebook. I tillegg til slektninger og kolleger er det snakk om ungene til noen av vennene mine, og noen av vennene til ungene mine. Jeg sender ikke venneforespørsel til disse, men legger de til hvis de spør meg, og ser absolutt ikke på det som noe creepy. Dersom det er snakk om at han legger til unge jenter han overhodet ikke har noe forhold til, eller som han har møtt på byn eller noe sånt, så er jeg enig i at det er ekkelt. Anonymkode: 5eca9...c06 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå