Gå til innhold

Åpner universitetene etter påske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere? Og når får vi eventuelt vite det?🙈

Anonymkode: 1ac43...364

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høgskolen Lillehammer er stengt frem til 19. April. De drøfter på nytt 14. April. Tviler på at ting åpner igjen og at vi får hjemmeeksamen istedet 

Anonymkode: d8959...b36

AnonymBruker
Skrevet

På mandag skal de ha pressekonferanse, om skolene og barnehagene åpner etter påske eller forblir stengt.

Anonymkode: 506be...b46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen tro på at UH-sektoren kommer tilbake til normal drift dette semesteret. Dette helt uavhengig av hva som skjer med barneskoler osv. 

Anonymkode: 5762d...35b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norge vil forbli stengt i lang tid, vi har jo ikke sett toppen ennå, så det er usannsynlig at noe som helst åpner etter påske. Forvent heller strengere tiltak.

Anonymkode: 67009...c33

AnonymBruker
Skrevet

Høyere utdanning vil nok være blant de siste til å åpne. Konsekvensene av stenging her er mindre enn på andre områder, og det går vel greit nok å lære over nett og ved selvstudie.

Barnehager og småtrinnene på barneskolen åpnes først, så følger andre ting etter om spredningen har et akseptabelt tempo. Jeg vil anta eksamener avholdes da, noe annet ville vært galskap. 

Anonymkode: 38185...520

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

NTNU i Gjøvik gjør ikke det hvertfall

Anonymkode: 3d88f...2e5

AnonymBruker
Skrevet

NTNU er stengt resten av semesteret i alle fall, kun digital undervisning.

Anonymkode: 99136...906

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er OsloMet alle så treig med å få ut informasjon til studentene sine.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er OsloMet alle så treig med å få ut informasjon til studentene sine.. 

Høgskolen innlandet er like ille.

Anonymkode: d8959...b36

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linken er fra 1.april da. Mulig det er en spøk? 🙈

Nope.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere? Og når får vi eventuelt vite det?🙈

NTNU åpner ikke før i august

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Høyere utdanning vil nok være blant de siste til å åpne. Konsekvensene av stenging her er mindre enn på andre områder, og det går vel greit nok å lære over nett og ved selvstudie.

Barnehager og småtrinnene på barneskolen åpnes først, så følger andre ting etter om spredningen har et akseptabelt tempo. Jeg vil anta eksamener avholdes da, noe annet ville vært galskap. 

Dette tror jeg også.

Anonymkode: 0b5c5...702

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke noe farlig å åpne på høyere utdanning. Er jo nesten ingen som gidder å gå på forelesninger 😄😂

Anonymkode: 683e3...64e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

UiB har digital undervisning resten av semesteret og det blir hjemmeeksamener.

Anonymkode: 2aa6e...01e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe farlig å åpne på høyere utdanning. Er jo nesten ingen som gidder å gå på forelesninger 😄😂

Anonymkode: 683e3...64e

Snakk for deg sjæl. Her er det krav om minimum 80% oppmøte for å kunne gå opp til eksamen 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt noe enda, men vi har forandret mange av eksamenene på uia allerede og regner ikke med at det kommer studenter med det første. 

Anonymkode: c758f...049

• Opprett ny...