Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg opplevde det samme da hun fikk en rusutløst psykose, just saying. 

Anonymkode: 8a82b...fcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg opplevde det samme da hun fikk en rusutløst psykose, just saying. 

Anonymkode: 8a82b...fcf

Ok. Jeg har aldri tatt narkotika😉

Anonymkode: 3f2f3...871

AnonymBruker
Skrevet

Dette minner meg om da jeg var tenåring, og leste om det Margit Sandemo kalte for hjelpere. Syns å huske at folk skrev og fortalte om pussige opplevelser med kontakt av et eller annet slag. Ikke at de nødvendigvis trodde, men var undrende. Hadde helt glemt det der, men husker at ei venninne gikk rundt med «metallpinner» for å lete etter noe. Hun jaktet på både dauinger og disse hjelperne. Hun prøvde på meg også.

Anonymkode: 5a003...cc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette minner meg om da jeg var tenåring, og leste om det Margit Sandemo kalte for hjelpere. Syns å huske at folk skrev og fortalte om pussige opplevelser med kontakt av et eller annet slag. Ikke at de nødvendigvis trodde, men var undrende. Hadde helt glemt det der, men husker at ei venninne gikk rundt med «metallpinner» for å lete etter noe. Hun jaktet på både dauinger og disse hjelperne. Hun prøvde på meg også.

Kult :) hva er egentlig dauinger?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du høres rimelig syk ut, ja.

Anonymkode: afe47...687

Vet det😉 kan godt hende jeg var blitt sprø.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult :) hva er egentlig dauinger?

Gjengangere, ikke ånder, men litt skumlere varianter. Men noen bruker det ordet om spøkelser generelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjengangere, ikke ånder, men litt skumlere varianter. Men noen bruker det ordet om spøkelser generelt. 

I ta på dem! Vil ikke risikere en dødsstranding.

Anonymkode: c4820...d1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg nå hører på sangene begynner jeg å gråte... som at sangene spilles med større kraft. Akkurat som om en slags sterk kjærlighet. Det føles som en følsom mann viser kjærlighet. Ja jeg er sprø det vet jeg 🤪

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånne folk som TS har en helt vanvittig tro på egen intuisjon, og totalt lukket for muligheten til at de kan ta feil. Vi får bare håpe de ikke tar viktige avgjørelser på vegne av andre.

Anonymkode: c4820...d1c

Det står tydelig i innlegget mitt at jeg ikke tror dette er sant. Men man vet aldri. Men innerst inne tror jeg det er fantasi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...