AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Dette er kanskje noe av det sykeste du har lest. Må nevnes at jeg ikke tenker så mye på det den dag i dag. Og mener heller ikke at det er sannhet, men man vet jo aldri. I sommer begynte jeg plutselig å høre på sanger av en artist som hadde dødd. Det var ikke bare en sang, det var alle sangene han hadde. Følte han snakket til meg i hver eneste sang. Var helt hekta på alle sangene og følte han sa hade. (Vet dette er bare sykt) men var nå slik at jeg opplevde dette. Når jeg i dag hører på sangene kan jeg føle noe merkelig, som at han prøver å formidle noe. Jeg har aldri brydd meg om artister eller kjente personer. Begynte bare plutselig å bry meg om han da jeg følte dette. Flere som har følt dette? Anonymkode: 3f2f3...871 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem da ? Anonymkode: 0ca4f...ad6 Det velger jeg å holde for meg selv. Anonymkode: 3f2f3...871
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det velger jeg å holde for meg selv. Anonymkode: 3f2f3...871 Den er grei, var bare nyskjerrig Anonymkode: 0ca4f...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem da ? Anonymkode: 0ca4f...ad6 Sikkert avicii p Anonymkode: 8c1f5...9f6 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Du høres rimelig syk ut, ja. Anonymkode: afe47...687 5
Chiyo Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 Er det alt det tar for å overbevise deg at du får kontakt fra de døde? Jeg er veldig glad i Freddie Mercury, jeg føler ting når jeg hører stemmen hans, men han snakker ikke direkte til meg. Freddie er død. Tenk på det på denne måten: Hvis man kunne snakket med de døde, hvorfor i all verden skulle en død artist snakke til deg av alle mennesker på hele jorden? Hvorfor ikke til noen de kjente når de levde? Og sangene er lik for alle som hører dem, man har kanskje forskjellige reaksjoner på sangen, men teksten og melodien er den samme. Om du føler at sangen snakker til deg, så er det sikkert tusenvis av andre som føler det samme. 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 7 minutter siden, Chiyo said: Er det alt det tar for å overbevise deg at du får kontakt fra de døde? Jeg er veldig glad i Freddie Mercury, jeg føler ting når jeg hører stemmen hans, men han snakker ikke direkte til meg. Freddie er død. Tenk på det på denne måten: Hvis man kunne snakket med de døde, hvorfor i all verden skulle en død artist snakke til deg av alle mennesker på hele jorden? Hvorfor ikke til noen de kjente når de levde? Og sangene er lik for alle som hører dem, man har kanskje forskjellige reaksjoner på sangen, men teksten og melodien er den samme. Om du føler at sangen snakker til deg, så er det sikkert tusenvis av andre som føler det samme. Sånne folk som TS har en helt vanvittig tro på egen intuisjon, og totalt lukket for muligheten til at de kan ta feil. Vi får bare håpe de ikke tar viktige avgjørelser på vegne av andre. Anonymkode: c4820...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 Det er nok selveste Elvis. Anonymkode: 8724f...0a7 1
MyMichelle Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 9 minutter siden, Chiyo skrev: Er det alt det tar for å overbevise deg at du får kontakt fra de døde? Jeg er veldig glad i Freddie Mercury, jeg føler ting når jeg hører stemmen hans, men han snakker ikke direkte til meg. Freddie er død. Tenk på det på denne måten: Hvis man kunne snakket med de døde, hvorfor i all verden skulle en død artist snakke til deg av alle mennesker på hele jorden? Hvorfor ikke til noen de kjente når de levde? Og sangene er lik for alle som hører dem, man har kanskje forskjellige reaksjoner på sangen, men teksten og melodien er den samme. Om du føler at sangen snakker til deg, så er det sikkert tusenvis av andre som føler det samme. Jeg liker også Freddie Mercury! Freddie snakker til meg også. Men han har blitt mindre, og mer hårete med årene. Han trives i senga mi, men akkurat nå ligger han og snorker ved føttene mine. Han drikker ikke alkohol, men er veldig glad i tørket lever. Dessverre synger han falskt nå. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 15 minutter siden, Chiyo skrev: Er det alt det tar for å overbevise deg at du får kontakt fra de døde? Jeg er veldig glad i Freddie Mercury, jeg føler ting når jeg hører stemmen hans, men han snakker ikke direkte til meg. Freddie er død. Tenk på det på denne måten: Hvis man kunne snakket med de døde, hvorfor i all verden skulle en død artist snakke til deg av alle mennesker på hele jorden? Hvorfor ikke til noen de kjente når de levde? Og sangene er lik for alle som hører dem, man har kanskje forskjellige reaksjoner på sangen, men teksten og melodien er den samme. Om du føler at sangen snakker til deg, så er det sikkert tusenvis av andre som føler det samme. Står det noen plass at jeg tror det er mulig å få kontakt med de døde!? Jeg mener det ikke er mulig. Dette er bare en opplevelse som ikke trenger å bety noe overnaturlig. Men man vet no aldri, så jeg tenkte jeg bare skulle dele det. Anonymkode: 3f2f3...871 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 Min avdøde mor følte hun hadde en form for kontakt med Freddie Mercury. Hun var også veldig opptatt av Åndenes makt, eller hva det nå heter. Men snakking tror jeg ikke hun mente, siden hun ikke var god i engelsk. På den andre siden er det visst vanlig at døde alltid snakker samme språk som de som lytter. Mon tro hvorfor... 🤔😂 Anonymkode: 5a003...cc1 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #14 Skrevet 2. april 2020 Hadde en periode hvor jeg selv plutselig fikk dilla på Michael Jackson og hørte på nesten alt av ham, så musikkvideoer, intervjuer og dokumentarer og da føltes det interessant som at de var til meg. Det var i 2013. Anonymkode: 4f1c8...067 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #15 Skrevet 2. april 2020 Følte det med Jim Morrison og Kurt Cobain i tenårene. I likhet med alle andre småalternative nittitallsjenter og -gutter Anonymkode: d7171...231 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde en periode hvor jeg selv plutselig fikk dilla på Michael Jackson og hørte på nesten alt av ham, så musikkvideoer, intervjuer og dokumentarer og da føltes det interessant som at de var til meg. Det var i 2013. Anonymkode: 4f1c8...067 Flere som har blitt «sprø» , ja glad det ikke bare er meg 😂 Anonymkode: 3f2f3...871 1
Chiyo Skrevet 2. april 2020 #17 Skrevet 2. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står det noen plass at jeg tror det er mulig å få kontakt med de døde!? Jeg mener det ikke er mulig. Dette er bare en opplevelse som ikke trenger å bety noe overnaturlig. Men man vet no aldri, så jeg tenkte jeg bare skulle dele det. Anonymkode: 3f2f3...871 Jeg vet ikke jeg... det kan kanskje ha noe med at tittelen på denne tråden er "Kontakt med avdød artist". Hvis du ikke ville at noen skulle tro at du trodde på overnaturlige opplevelser, så må du tenke over hvordan du ordlegger deg. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #18 Skrevet 2. april 2020 13 minutter siden, Chiyo skrev: Jeg vet ikke jeg... det kan kanskje ha noe med at tittelen på denne tråden er "Kontakt med avdød artist". Hvis du ikke ville at noen skulle tro at du trodde på overnaturlige opplevelser, så må du tenke over hvordan du ordlegger deg. Jeg tror ikke det går. Men jeg vet jo ikke 100% sikkert. Men denne opplevelsen trenger ikke å bety at jeg hadde kontakt med noen. Som sagt så vet jeg ikke. Anonymkode: 3f2f3...871 1
MyMichelle Skrevet 2. april 2020 #19 Skrevet 2. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne folk som TS har en helt vanvittig tro på egen intuisjon, og totalt lukket for muligheten til at de kan ta feil. Vi får bare håpe de ikke tar viktige avgjørelser på vegne av andre. Anonymkode: c4820...d1c Jeg synes Ts har rett til å ha slike følelser. Hun plager jo ingen med det, og gir det henne gode stunder, så ok, det er hennes sak. Å føle kontakt kan være så mye. Kanskje hun kjenner seg igjen i tekster, eller at de minner om noe hun ikke husker hva er. Det betyr ikke at hun ikke er i stand til å ta viktige avgjørelser. Men hadde hun hatt som mål å tjene masse penger på det, så hadde jeg hatt et negativt syn. Jeg har nok fordommer mot medier. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #20 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, MyMichelle skrev: Jeg synes Ts har rett til å ha slike følelser. Hun plager jo ingen med det, og gir det henne gode stunder, så ok, det er hennes sak. Å føle kontakt kan være så mye. Kanskje hun kjenner seg igjen i tekster, eller at de minner om noe hun ikke husker hva er. Det betyr ikke at hun ikke er i stand til å ta viktige avgjørelser. Men hadde hun hatt som mål å tjene masse penger på det, så hadde jeg hatt et negativt syn. Jeg har nok fordommer mot medier. Takk 🙂 Anonymkode: 3f2f3...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå