Gå til innhold

En liten hilsen fra Waco

waco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fyyyff*en Waco! Det tror jeg rett å slett må være noe av det teiteste jeg har hørt på en stund :hoho: Så du har rett å slett satt deg ned å snakka med deg sjøl du da...Det kommer ikke på tale at du er 26år som det står i profilen din ihvertfall. Da tenker jeg ikke på at det er barslig med lydhilsenen i seg selv, men stemmen din! Ikke kom her å si noe annet enn at du er under 20?? Ikke for å mobbe, men....en kan jo begynne å lure.

Men det var jo litt morsomt å høre på da, så kom gjerne med flere hilsener! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så dette synes du er morsomt..... :hoho: dette er jo bare patetisk. Forresten så er jo enig med de andre som sier at du ikke kan være en dag over 15 år......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere Gorillaz? tegneseriebandet? Hvis jeg sier at jeg har ansiktet til den sykeste av dem på mediaplayeren min, dvs. at jeg så dette ansiktet med bevegelig munn, og hørte samtidig stemmen til Waco.. jeg får vondt i magen... sinnsykt :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...alle jeg kjenner får litt sånn forvridd stemme på lydbånd. Synes dere er litt slemme, jeg. De fleste høres jo ut som Donald Duck på et sånt opptak...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Som å skyte seg selv i foten! At det går an å være så teit. Jeg skjønner godt at du gjemmer deg bak profilen til en 26-åring, Waco! Hvordan kan du tro du vil bli tatt seriøst etter dette? :ler: HA! En liten guttunge som morer seg med å late som han er en mannsjåvinist! Han vet vel knapt hva ordet betyr!

For øvrig skjønner jeg ikke at enkelte lar seg provosere av denne "mannen". Han gjentar jo bare seg selv hele tiden.

Hilsen tidligere KG-bruker. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...