Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo!

Jeg trenger gavetips. Om et par uker er jeg ferdig i en bedrift som jeg har vært i praksis i. Planen var å gi dem en gave på min siste dag, som en takk for at jeg har fått lov til å være der. Tenkte å kjøpe en fin konfekteske med makroner eller noe lignende fra samme sted. En sånn eske koster nesten 400 kroner.

Nå sitter nesten alle med hjemmekontor, og det har lite for seg å legge igjen noe spiselig eller blomster hvis situasjonen ennå er sånn på min siste dag.

Derfor lurer jeg på om dere har en tips til en flott gave?

Ville egentlig gi dem noen kaffekrus med bedriftens logo på (for det synes jeg er rart at de ikke har), men det ble litt for dyrt. Jeg har tross alt studentøkonomi :P 

Det jobber åtte personer der, og alle sitter på kontor. Vil gi noe som kan nytes på jobb. Ikke personlige gaver :) 

Takk for alle tips!

Anonymkode: 87f4b...04d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke styr med noe dyrt. Jeg jobbet i praksis på et sted som hadde flere praktikanter fra nav. Når hun ene slutta ga hun ingenting til jobben den dagen hun var ferdig. Hun fikk et gavekort fra denne butikken som takk for hjelpen. Når jeg skulle slutte kjøpte jeg en stor Kong Haakon konfekteske til jobben som de kunne ha på pauserommet. Fikk ikke noe gavekort eller noe som helst, kun et håndtrykk og takk for hjelpen.. 🙄 Forskjell på folk gitt.... 

Anonymkode: bb6a8...aef

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å bruke mye penger på dette. Fyll en eske eller kurv med noe sjokolade/godteri med litt lang holdbarhet, så kan denne stå på pauserommet til de er ferdige med hjemmekontor. Skriv et kort og legg ved. 

Send en fellesmail til kollegaene dine, og si takk for nå, og fortell at det står noe spiselig til dem på pauserommet som de kan kose seg med når de er tilbake på jobb. 

Anonymkode: 227e8...dbc

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke styr med noe dyrt. Jeg jobbet i praksis på et sted som hadde flere praktikanter fra nav. Når hun ene slutta ga hun ingenting til jobben den dagen hun var ferdig. Hun fikk et gavekort fra denne butikken som takk for hjelpen. Når jeg skulle slutte kjøpte jeg en stor Kong Haakon konfekteske til jobben som de kunne ha på pauserommet. Fikk ikke noe gavekort eller noe som helst, kun et håndtrykk og takk for hjelpen.. 🙄 Forskjell på folk gitt.... 

Anonymkode: bb6a8...aef

Vel, min situasjon er ikke lik din :P

Jeg er der ikke via Nav, og jeg er den eneste av alle som har søkt, ever, som har fått praksisplass der. Jeg ønsker å vise min takknemmelighet for å ha fått plass, arbeidoppgaver, ny kunnskap og et bredere nettverk innad bransjen.

Veldig synd at dere ble behandlet forskjellig, da. Det synes jeg er dårlig ledelse.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Flere tips? 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...