AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Begynner så smått å tenke over hva jeg kan forandre i eget liv dersom jeg kommer ut på den andre siden etter Koronaen. Frisk og hel. Når det enn blir. Kanskje leve et mer enkelt liv i kontakt med naturen og reise med backpack Hvertfall venne meg til å leve uten alt jeg brukte tid på tidligere og bruker tid på nå. Som film, kino, netflix, internet osv. Har dere gjort dere noen tanker om det? Anonymkode: fa554...472 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Same shit, different day. Livet blir som før koronaen, som er akkurat lik nå med koronaen. Anonymkode: 95b30...f21 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Jeg sverger, jeg skal aldri kjøpe billig ræl fra Kina. Fra nå av skal jeg gå for norsk og laget i Europa. Ikke pokker om jeg synes det er greit at en nasjon skal være så vital for vårt levesett. Også kommer jeg til å dyrke mer og bruke mer tid i naturen. Lese flere bøker og la barna lære mer av det de er interessert i. Anonymkode: f34c2...ff2 9
Missbehave Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Jeg planlegger sjeldent/aldri lenger fram enn morgendagen. Selv dette er i blant vanskelig å planlegge. Tar det som det kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 Kommer vel til å leve slik jeg alltid har gjort. Denne epidemien er ( foreløpig)langt i fra det værste jeg har opplevd i livet, tviler på at den kommer til å forandre meg på noen som helst måte . Anonymkode: 80004...d53
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 Jeg har forsøkt å bytte jobb en stund, så håper det går i orden når det roer seg ned:) Jeg vil også starte opp med kampsport igjen når nå klubben åpner. For tiden kan jeg fortsette å lære språk og skrive på boken min da:) Jeg vil også reise mer, har reist en del allerede og det gav mersmak! Pakke sekken og dra på eventyr:D Skjønt, jeg har også lyst å dra på eventyr på sykkel(type norge på langs!), eller i kajakk:D Men så var det å ha penger og fri fra jobb til alt dette Anonymkode: cc398...977 5
Brunello Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 (endret) Synes vi skal slutte å kjøpe så mye dritt fra utlandet. Spesielt på Internett. Endret 1. april 2020 av Brunello 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 Jeg kommer hvertfall til å være mye flinkere med håndvask. Ønsker å legge om kostholdet også, og som du sier leve mer i pakt med naturen. Vil benytte sjansen til å reise for det har jeg ikke gjort på mange år og hadde faktisk planlagt å gjøre nå i februar Anonymkode: 80582...788 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 Ta tilbake et sosialt liv, være mye med venner, konserter, spisesteder. Svi av alle de pengene jeg sparer ved å sitte pal hjemme. Anonymkode: c95b5...de1 2
Djungelvrål Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 Blir helt likt som før, reise, gå på byen, dra på shopping, feste med 20 venner.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sverger, jeg skal aldri kjøpe billig ræl fra Kina. Fra nå av skal jeg gå for norsk og laget i Europa. Ikke pokker om jeg synes det er greit at en nasjon skal være så vital for vårt levesett. Også kommer jeg til å dyrke mer og bruke mer tid i naturen. Lese flere bøker og la barna lære mer av det de er interessert i. Anonymkode: f34c2...ff2 Ja, jeg har tenkt samme tanken og vil prøve å få det til så langt det går. Det er virkleig positivt at norske mynidgheter ser ut til å skjønne at vi har vært altfor avhengige av andre. Jeg håper det er flere her i Norge (evt Europa) som kommer til å skape bra produkter som vi alle kan kjøpe og bruke istedenfor. Anonymkode: fa554...472 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #12 Skrevet 1. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sverger, jeg skal aldri kjøpe billig ræl fra Kina. Fra nå av skal jeg gå for norsk og laget i Europa. Ikke pokker om jeg synes det er greit at en nasjon skal være så vital for vårt levesett. Også kommer jeg til å dyrke mer og bruke mer tid i naturen. Lese flere bøker og la barna lære mer av det de er interessert i. Anonymkode: f34c2...ff2 Bare å vinke farvel til mobiltelefon mao Anonymkode: ca8bc...a85
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #13 Skrevet 1. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare å vinke farvel til mobiltelefon mao Anonymkode: ca8bc...a85 Får ta vare på den jeg har Anonymkode: f34c2...ff2 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #14 Skrevet 1. april 2020 2020 var året jeg skulle begynne å leve igjen etter 10 år med psykiske problemer, så jeg har allerede veldig mange tanker om hva som skal skje og hva som skal forandre på! De har bare blitt utsatt litt. Reise (jeg har ekstremt lyst til å se Disneyworld), spise god mat, pusse opp kjøkkenet og ta opp matlagning for fullt igjen, også skal vi bli flinkere til å gå turer! I tillegg så ønsker jeg at vi drar på lange og bra sykkelturer! Det hadde vært så gøy! Anonymkode: edc76...de9 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #15 Skrevet 1. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 2020 var året jeg skulle begynne å leve igjen etter 10 år med psykiske problemer, så jeg har allerede veldig mange tanker om hva som skal skje og hva som skal forandre på! De har bare blitt utsatt litt. Reise (jeg har ekstremt lyst til å se Disneyworld), spise god mat, pusse opp kjøkkenet og ta opp matlagning for fullt igjen, også skal vi bli flinkere til å gå turer! I tillegg så ønsker jeg at vi drar på lange og bra sykkelturer! Det hadde vært så gøy! Anonymkode: edc76...de9 Hurra. Flere av tingene du har på listen er det bare å begynne med heier på deg Anonymkode: f34c2...ff2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #16 Skrevet 1. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hurra. Flere av tingene du har på listen er det bare å begynne med heier på deg Anonymkode: f34c2...ff2 Vi går masse turer nå, men sykling blir det ikke noe av! Og oppussing av kjøkkenet, må det spares til. Permittert aleneforsørger i lavlønnet yrke. Har nok med å betale regninger. Anonymkode: edc76...de9 2
Silva Pluvialis Skrevet 1. april 2020 #17 Skrevet 1. april 2020 (endret) . Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #18 Skrevet 1. april 2020 Tror jeg må på rehab... Anonymkode: f520c...965
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #19 Skrevet 1. april 2020 Bare juble for at det er over. Anonymkode: de35e...4ea
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #20 Skrevet 1. april 2020 Samme som før, men bli mer obs på at demokratiske rettigheter aldri må trues igjen. Anonymkode: 80acf...f45 3
Anbefalte innlegg