Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg et års bryllupsdag og jeg har lyst til å finne på noe. Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe noe til min mann eller om jeg skal finne på noe vi kan gjøre sammen. Har ikke lyst til at det skal bli for voldsomt heller. Bare en liten markering.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg noe sexy undertøy og bestill en romantisk weekendtur for to... du må selvsagt ikke fortelle noe om dette før kvelden før avreise...

Er deilig å komme seg litt vekk fra hverdagen...

Bare dere to...

Ei venninne av meg prøvde dette, og hadde den beste helgen på lenge...

Lykke til uansett hva du gjør... :)

Skrevet

Takk for svar. Vi reiser snart på ferie, så weekendtur passer ikke, men det med undertøyet.. hmm.. Også kanskje middag på byen i steden for tur..? :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva med å kjøpe/bake kake tilsvarende den dere evt. hadde på bryllupsdagen deres? I en mindre utgave?

Og kanskje du kan ordne i stand en utflukt til et sted som betyr mye for dere begge?

Hvis det er snakk om middag, kanskje dere kan spise det samme som dere evt. gjorde på bryllupet deres?

Og se på bryllupsbilder - evt. video?

Når jeg tenker på feiringen av vår første bryllupsdag, så vil jeg nok ordne i stand noe som minner oss om bryllupet vårt! :)

Skrevet

Takk for tips! :-) Jeg skal prøve å finne på noe som er litt spesielt. Også er det jo på Sankthansaften, så det er jo en typisk sommerkveld.. hhmm..

Gjest AnnbjørgL
Skrevet

Dette gjør vi:

Vi har 1-årsbryllupsdag om 2 uker. Vi har bestilt bord på byens "beste" restaurant, og skal sove ên natt på hotell. Vi har allerede gitt beskjed til hotellet om at vi vil ha en flaske champagne og jordbær stående på rommet når vi kommer. Og om morgenen skal vi ha frokost på sengen.. Aaaah, gleder meg!

Tror ikke dette er noe vi kommer til å gjøre hvert år, men etter en knalltøff start på ekteskapet har vi fortjent det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...