Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser til Mallorca i juli. Solen er jo veldig sterk da. Og trenger noe å pleie håret med slik at det bevarer noenlunde glans og fuktighet..

Hva er deres tips ang dette??

Like viktig å ta vare på håret som resten av kroppen synes jeg. Har prøvd noen hårkurer tidligere,(kjøpt hos frisør) men følte ikke det funket noe særlig :roll:

Råd mottas med stor takk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk gjerne en hatt, caps e.l.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Ja, det er viktig å ta vare på håret også...

Invister i en stylingkrem eller annet med solfaktor til håret. Jeg har kjøpt KMS Water Resistans Creme og liker den godt. Jeg liker også Redken Sun Shape Swim Cream(ikke noe stylingeffekt).

Skyld håret i vanlig vann etter at du har badet i saltvann for så å vaske med en mild shampo og en aftersunkur eller lignende(fuktighetsgivende/styrkende). Jeg liker godt Loreal Proffessionel Solar Aftersun hårkur og en kur fra Kerastase som heter noe med Richessse...(godt om du har tendenser til tørt hår).

Ellers var det et godt tips fra Tusseline og bruke solhatt!(særlig midt på dagen når solen er sterk)...

God tur! :wink:

Skrevet

Tusen takk for svar.. :)

Solhatt bruker jeg alltid men solen lurer seg inn forde.

Har brukt den røde Karastase sin kur, men er så mye klatt å bruke kur hver dag.. Har ikke alltid tolmodighet til å la den virke lenge nok.. Får prøve Redken Sun Shape Swim Cream i år :)

Skrevet

Jeg kjøpte en solspray fra Kerastace nå nylig som skal beskytte, har ikke fått prøvd den ut enda, men satser på at den skal hjelpe:)

Skrevet

Solspray... det hørtes enkelt ut.. Liker ting som ikke tar sånn tid :ler:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Jeg kjøpte en solspray fra Kerastace nå nylig som skal beskytte' date=' har ikke fått prøvd den ut enda, men satser på at den skal hjelpe:)[/quote']

er den i rosa flaske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...