Gå til innhold

Handle sexleketøy på nett. Diskret leveranse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å kjøpe mitt første sexleketøy og ser på forskjellige nettbutikker. Er det forskjell på hvor man handler i forhold til diskresjon når det gjelder leveranse?

Anonymkode: 24f38...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har handlet fra sinful.no og de var ihvertfall veldig diskret. Står et annet navn på returadresse og sånn og de sender i en helt vanlig brun pappeske😊

Endret av Suzzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kondomeriet sender i en ekstremt anonym brun pappeske. :)

Anonymkode: 765be...bbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kondomeriet og nytelse sender veldig diskret i bruk pappeske uten korrekt navn som avsender :) 

Anonymkode: 345d7...1a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har erfaringer med Orion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp hos ellos. Nei, jeg tuller ikke :) 

flere av disse nettbutikkene for dameklær har også småelektrisk, inkludert sexleketøy. Du finner ofte de samme merkene som andre steder.

Nelly, ellos, zalando kanskje?

Anonymkode: 7efec...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første vibrator kjøpte jeg faktisk på Ellos. Har god erfaring med sinful. Veldig diskre eske, og synes også det er bra priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaringer med Orion?

Ja, men det er noen år siden. Da var det diskret.

Anonymkode: 18888...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg bestilte en gang ei badromshylle og mottok ei pakke hvor beskrivelsen på fortollingsseddelen var "Big purple silicon pleasure vibrator with bunny for couple date masturbation clitoris sex". Snakk om diskresjon. 

Inni lå badromshylla mi. 

Anonymkode: 57975...a53

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg bestilte en gang ei badromshylle og mottok ei pakke hvor beskrivelsen på fortollingsseddelen var "Big purple silicon pleasure vibrator with bunny for couple date masturbation clitoris sex". Snakk om diskresjon. 

Inni lå badromshylla mi. 

😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Alterego666 skrev:

Hvem er du redd for i 2020?

Postmannen. Og ja, jeg er seriøs. Bor litt sånn at alle kjenner alle her, postmannen inkludert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, alle de kvinnelige naboene dine samt hun som kommer med posten har et par womanizere og noen egg liggende i nattbordskuffen. Noen av dem har sannsynligvis hatt vibrerende egg i når du har prata med dem. Hva er egentlig problemet?

Men ja, de sender anonymt.

Anonymkode: 7cbd4...7a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Postmannen. Og ja, jeg er seriøs. Bor litt sånn at alle kjenner alle her, postmannen inkludert.

Postmannen/damen har helt sikkert kjøpt noe slikt selv en gang, og fått en like diskret pakke tilsendt. Jeg tenker at slike veeeldig anonyme/diskrete pakker forteller mer om innholdet enn man tror. Men hva så? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg skjønner det. Men altså.....ALLE har sexleketøy og dildoer i dag. Det er vel større stigma å ikke ha det?

Er det ikke bedre å være seg selv helt og fullt og stå for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel de eneste som sender i "diskrete" pakker - alt annet er jo merket zalando, cdon, wish... 

Så det er jo ikke vanskelig å skjønne hva det er i pakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
10 minutter siden, draug 75 skrev:

De er vel de eneste som sender i "diskrete" pakker - alt annet er jo merket zalando, cdon, wish... 

Tja, jeg mottar stort sett flere diskrete pakker hver uke uten å noensinne ha bestilt sexleketøy på nett. Noe av det jeg mottar er fra privatpersoner, men det meste er fra firmaer. I de diskrete pakkene ligger det ting som puslespill, te/kaffe, kosttilskudd, klær, brettspill, hirsemel, kunst- og håndtverksmateriell, reservedeler til husholdningsmaskiner, mummikopper, blomsterfrø, bøker osv. Men altså aldri sexleketøy. 

Inntrykket ditt av at alle diskret pakker inneholder sexleketøy, sier nok mer om din fantasi enn om folks reelle handlevaner. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor rett ved et postmottak med mest aktivitet på nattestid og jeg skal love deg at gutta der vet hvordan disse diskrete sexleketøy-pakkene ser ut. Når leveransene kommer på rampa der og de står og stabler esker. Høylydt latter og outing av navn. Smakløst 

Anonymkode: cf823...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inntrykket ditt av at alle diskret pakker inneholder sexleketøy, sier nok mer om din fantasi enn om folks reelle handlevaner. 

Bra fantasi, da!🤟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, draug 75 said:

Hehe. Dette var min antakelse også. Men det stemmer heldigvis ikke. I det siste har jeg f.eks. fått anonyme pakker fra to forskjellige bokhandler. Den ene inneholdt 6-7 bøker, noen av dem ganske tykke, og et puslespill. Lurer på hva naboene trodde...

Anonymkode: 7cbd4...7a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...